شناسه خبر:76044
1402/8/28 12:19:07

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سه رمز اتحاد و انسجام، توکل بر خدا و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب عامل موفقیت پیروزی مسلمانان جهان است.

امان‌الله گششتاسبی شنبه (27 آبان‌ماه) در اجتماع عظیم مردم استان کردستان در حمایت از مر دم غزه که همزمان با سراسر کشور، در سنندج برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز مردم عزیز کردستان قهرمان، همچون سایر مردم در سراسر کشور به دفاع از مظلومان فلسطین حماسه‌ای دیگر آفریدند.

وی افزود: امروز باید از همه آحاد مردم ایران، روحانی و علما، مسئولان و مردم دلاور که همیشه حماسه می‌آفرینند تقدیر کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، بیان کرد: در 45 سال قبل مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) انقلابی را که خواهان آزادی و استقلال بود، آغاز کردند که از همان ابتدا تا کنون، آمریکا و حامیان آن، برای انحراف مسیر انقلاب اسلامی تلاش کر ده اند.

به گفته سردار گشتاسبی، ایران اسلامی بر تکیه بر سه عامل شکل گرفت؛ توکل مردم به خدای متعال، از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است، همه اقوام و ادیان با تفکرات مختلف در ایران با توکل به خداوند متعال برای پیروزی انقلاب اسلامی به صحنه آمدند.

وی، تبعیت و توجه به فرامین امام و اتحاد و انسجام مردم را از دیگر عوامل و رمز موفقیت ایران اسلامی بیان کرد و ادامه داد: این اتحاد و انسجام تا رسیدن جهان اسلام به قله هدف تداوم خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، افزود: امروز ملت فلسطین با تأسی از مردم ایران و امام خامنه‌ای تلاش می‌کنند، با سه رمز وحدت و انسجام و الگوگیری از رهبری امام خانه ای به پیروزی برسند.

سردار گشتاسبی افزود: امروز ملت فلسطین در حال جهاد هستند و همه می‌دانند که مردم ما و مردم مظلوم فلسطین برای احقاق حقوق خود، شهیدان زیادی را برای پایداری انقلاب تقدیم کرده‌اند. پس امروز رمز موفقیت دنیای اسلام در اتحاد و انسجام و تبعیت از ولی امر مسلمین در عالم است.

وی، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و اسرائیل جنایتکارترین دولت‌ها در عالم هستند و حضور شما در دفاع از انقلاب اسلامی در ثبات و تداوم انقلاب در همه صحنه‌ها مهم است. امروز به آمریکایی‌ها و همراهانشان اعلام می‌کنیم ردپای صهیونیسم را در همه جای عالم نابود خواهیم کرد.

 

شناسه خبر 76044