شناسه خبر:76271
1402/9/2 11:35:10

سپهرغرب-گروه ورزشی:رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن گفت: 12 زمین چمن مصنوعی در روستا‌های رزن به‌صورت مشارکتی ساخته شود.

حسین قراگوزلو ابراز کرد: با پیگیری‌های لازم قرار است 12 زمین چمن مصنوعی در روستا‌های شهرستان رزن به‌صورت مشارکتی ساخته شود که زیرسازی این طرح برعهده اهالی روستا و دهیاری و تهیه و نصب چمن برعهده وزارت ورزش خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: در بخش مرکزی روستا‌های امتلر و هریان و در بخش سردرود و بقراطی روستا‌های چهاربلاغ، چورمق، خورونده، تخت، غینرجه و ملابداق، این طرح به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به زمین چمن شهر دمق، گفت: این زمین چمن از سال 91 به‌علت خشک‌سالی و خشک شدن چاه آب آن بی‌استفاده شده که درحال حاضر احیای این زمین در دست اجرا است.

قراگوزلو بیان کرد: در این رابطه مقرر شده زیرسازی این زمین چمن هفت هزار متری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر دمق انجام گیرد و تهیه و نصب چمن مصنوعی آن نیز توسط نماینده مجلس محقق شود.

وی افزود: درحال حاضر شهرداری و شورای اسلامی شهر دمق 50 درصد زیرسازی و خاک‌برداری این زمین چمن مصنوعی را انجام داده است و زیرسازی صددرصدی آن در هفته‌های آینده به پایان خواهد رسید.

 

شناسه خبر 76271