شناسه خبر:76337
1402/9/5 10:42:16

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل نیروگاه برق بیستون کرمانشاه با اعلام اینکه در زمستان امسال هیچ گونه محدودیت تولید برق نداریم، گفت: واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون بعد از انجام تعمیرات نیمه اساسی به صورت موفقیت آمیزی راه‌اندازی و در مدار تولید قرار گرفت.

«مسعود میرزاعسکری» روز شنبه افزود: واحد یک نیروگاه بیستون با ظرفیت تولیدی 320 مگاوات، پس از انجام تعمیرات نیمه اساسی برنامه ریزی شده، وارد مدار تولید شد.مدیرعامل نیروگاه برق بیستون، به فعالیت‌های انجام شده بر روی واحد یک اشاره کرد و گفت: اهم فعالیتهایی که توسط کارکنان پر تلاش تعمیرات انجام شده شامل تعمیرات 2 عدد کولر روغن توربین و تمیزکاری تمام کولرها و مبدل‌های حرارتی، سایزینگ و تعویض سیل‌های بخار گلندهای توربین HIP، LP، تعمیرات کامل B.C.PUMP شماره 2، رفع نشتی دود از نواحی مختلف بویلر، سرویس کامل فن‌های برج خنک کن، انجام فعالیتهای برنامه ریزی شده در حوزه‌های الکتریک و ابزار دقیق بوده است.

میرزاعسکری به واحد 2 نیروگاه هم اشاره کرد و افزود: واحد 2 نیروگاه نیز با ظرفیت تولید 320 مگاوات، با آمادگی کامل جهت پیک زمستان در مدار تولید است.

گفتنی است نیروگاه 100 مگاواتی اسلام آباد غرب نیز که تحت پوشش شرکت مدیریت تولید برق بیستون می‌باشد، با انجام بازدیدهای دوره ای و تعمیرات مورد نیاز با آمادگی کامل در مدار تولید قرار دارد.

شناسه خبر 76337