شناسه خبر:76843
1402/9/16 12:31:37

سپهرغرب-گروه خبر:معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان از توزیع میوه شب یلدا در 6 نقطه شهر خبر داد و گفت: غرفه‌ها در میدان امام (ره)، میدان باباطاهر، میدان شیرسنگی، محله نظربیگ، شهرک مدنی و میدان بعثت دایر خواهد شد.

اسدالله ربانی‌مهر ظهر روز گذشته در جلسه هماهنگی نظارت بر بازار شب یلدا در فرمانداری اظهار کرد: با پیگیری اداره تعاون روستایی شهر همدان و همکاری شهرداری میوه تنظیم بازاری شب یلدا در 6 نقطه شهر از 27 آذرماه به مدت یک هفته توزیع خواهد شد.

وی گفت: ایستگاه‌های توزیع میوه شب یلدا به‌منظور راحتی مردم در میدان امام (ره)، میدان باباطاهر، میدان شیرسنگی، محله نظربیگ، شهرک مدنی و میدان بعثت دایر خواهند شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان افزود: در ایام خاص همچون شب یلدا و نوروز و همچنین روزهای تعطیلات مصرف میوه و کالاهای اساسی در بین خانواده‌ها افزایش می‌یابد که باید زمینه تأمین مناسب آن‌ها را مهیا کرد‌.

وی گفت: برای شب یلدا انار و سیب با قیمت مناسب و تنظیم بازار در غرفه‌ها توزیع خواهد شد و سایر میوه‌های مورد نیاز براساس نیاز مردم در این غرفه‌ها عرضه می‌شود.

ربانی‌مهر با بیان اینکه از دو ماه پیش برنامه‌ریزی برای مدیریت بازار شب یلدا انجام شده است، بیان کرد: خوشبختانه مشکلی برای تأمین میوه در شهر همدان نداریم.

 

شناسه خبر 76843