شناسه خبر:79106
1402/11/14 12:22:53

سپهرغرب گروه خبر:استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی معادلات متعددی را در سطح بین‌المللی تغییر داده و توانسته در بسیاری از مولفه‌های قدرت و پیشرفت حرفی برای گفتن داشته باشد.

دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر در جریان بازدید از بیت تاریخی امام راحل در خمین، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در میانه اولین دهه از چهلواره دوم تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم که تاریخ آن پرفراز و نشیب اما با برایند پیشرفت و حرکت بوده است.

وی ادامه داد: پیام این چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، پیشرفت و حرکت بوده و هیچ انقلابی در انقلاب‌های معاصر جهان و قرن‌های اخیر این قدرت را نداشته است که جهت‌گیری خود را در مسیر حرکت حفظ کند. اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و رهبری ویژه حضرت امام و مقام معظم رهبری توانسته در این مقطع در شرایطی به مراتب مقتدرتر و پایدارتر نسبت به دهه‌های آغازین خود قرار گیرد.

استاندار مرکزی افزود: انقلاب اسلامی معادلات متعددی را در سطح بین‌المللی تغییر داده و توانسته در بسیاری از مولفه‌های قدرت و پیشرفت حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: تمام موضوعاتی که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره پهلوی شرایط نامطلوبی داشت، پیشرفت‌های بسیار عالی و چشمگیری رقم خورده و توانسته‌ایم در بسیاری مواقع در رتبه‌های اول از نظر پیشرفت و شتاب باشیم.

مخلص‌الائمه گفت: امیدواریم بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به همت مردم و جوانان شریف و همیشه در میدان به دست صاحب اصلی خود بسپاریم.

شناسه خبر 79106