شناسه خبر:79583
1402/11/29 11:21:20
به همت شهرداری منطقه یک همدان انجام می‌گیرد؛

برگزاری جشن بزرگ لبخند با دوام شهر همدان

به همت شهرداری منطقه یک همدان جشن بزرگ لبخند با دوام شهر همدان برگزار شده و خواهد شد.

با فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر و اعیاد شعبانیه، برنامه‌ها و جشن‌های بزرگی در شهر همدان برگزار شده است که شهرداری منطقه یک همدان در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی خود، اقدامات متنوعی را در این مدت انجام داده است؛ بنابراین در این خصوص مصاحبه‌ای را با مرتضی حضرت‌زاده، مدیر منطقه یک شهرداری همدان ترتیب داده‌ایم که با هم می‌خوانیم:

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری شهرداری منطقه یک همدان اهتمام ویژه‌ای را در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی داشته است، عنوان کرد: علاوه‌بر تمامی اقدامات عمرانی که در سطح منطقه یک صورت می‌پذیرد، بایستی نسبت به ارائه برنامه‌های مناسب حال شهروندان نیز که باعث ارتباط بیشتر آن‌ها با مدیریت شهری می‌شود نیز اقدام کرد که در این خصوص برنامه‌های متنوعی از ابتدای سال جاری برگزار شده است.

حضرت‌زاده با اشاره به اهمیت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در سال جاری با شروع ایام‌الله دهه فجر و پس از جشن پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران، جشن‌ها و مناسبت‌های مذهبی و انتخابات پیش رو را داریم که در این راستا شهرداری منطقه یک با نصب بیش از سه هزار پرچم و ریسه، بنر‌ و بلیبورد مناسبتی، نسبت به فضاسازی گسترده در سطح منطقه یک اقدام کرده است.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب و جشن بزرگ انقلاب در میدان امام خمینی (ره) شهر همدان طی ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: سعی شد تا برنامه‌هایی شاد مخصوص همه سنین در این ایام برگزار شود.

حضرت‌زاده ابراز کرد: با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه در سطح منطقه یک قرار داشت، سعی شد با نصب بنرها و بیلبوردهایی با محتوای پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی و همچنین ایام انتخابات پیش رو، فضاسازی مناسبی در این روز صورت گرفته باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان اظهار کرد: با شروع اعیاد شعبانیه نیز جشن بزرگی با عنوان لبخند با دوام شهر همدان در روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه در سالن ابن‌سینای شهر همدان برگزار شد و مخاطبین آن دانش‌آموزان و والدین آن‌ها بودند که از مدارس سطح منطقه یک دعوت شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: این جشن با استقبال بیش از چهار هزار نفر از سوی شهروندان صورت پذیرفت و برنامه‌هایی شاد مخصوص کودکان و نوجوانان در آن به اجرا درآمد.

این مقام مسئول در انتها با بیان اینکه جشن‌ها و برنامه‌های مناسبتی شهرداری منطقه یک با فرا رسیدن نیمه شعبان و ایام انتخابات و تا عید نوروز ادامه خواهد داشت، افزود: با مشارکت شهروندان و همه مردم کشورمان در انتخابات پیش رو شاهد درخشش ایرانیان در جهان خواهیم بود.

 

شناسه خبر 79583