شناسه خبر:79888
1402/12/7 11:44:08
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

آغاز بارش برف در محورهای استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی استان همدان و آمادگی کامل 563 نفر نیروی راهدار خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مهرداد آهکی از آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی استان همدان و آمادگی کامل 563 نفر نیروی راهدار خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: از بعدازظهر امروز شنبه پنجم اسفندماه بارش برف در اکثر محورهای استان آغاز می‌شود که به همین منظور 563 نفر نیروی راهدار با استفاده از 313 دستگاه از ماشین‌آلات راهداری در 35 باب راهدارخانه و 45 گردنه برف‌گیر با 50 گروه واکنش سریع در محورهای استان همدان مستقر هستند.

وی تأکید کرد: از تمامی همشهریان، هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای خواهشمندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و درصورت اجبار به سفر حتماً با شماره‌گیری سامانه 141 از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شوند و از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و به‌ویژه زنجیر چرخ، پُر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم برف‌پاک‌کن و گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

آهکی اظهار کرد: تمامی محورهای استان همدان به‌جز محور کوهستانی گنجنامه تویسرکان باز و تردد به‌صورت عادی و روان در جریان است؛ همشهریان و هم‌وطنان گرامی می‌توانند با شماره‌گیری سامانه 141 به‌صورت 24ساعته از آخرین وضعیت جوی محورهای استان همدان مطلع شوند.

 

شناسه خبر 79888