شناسه خبر:80528
1402/12/22 11:13:30

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: گوشت گوساله گرم و منجمد در نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

مصطفی ترکمان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به تأمین و توزیع گوشت گوساله گرم و منجمد اظهار کرد: گوشت گرم گوساله با قیمت مناسب توسط سازمان جهاد کشاورزی با همکاری استانداری و اتحادیه تعاون روستایی تامین و در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه در اکثر فروشگاه‌ها همچون فروشگاه‌های تعاون روستایی، فروشگاه رفاه و جهاد عرضه گوشت گوساله گرم بدون محدودیت انجام می‌شود افزود: از سوی دیگر روزانه بین چهار تا 15 تن گوشت منجمد گوساله توزیع می‌شود به طوری که تاکنون بیش از 200 تن عرضه صورت گرفته است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یادآور شد: هر کیلو گوشت منجمد برزیلی 315 هزار تومان و هر کیلو گوشت گوساله گرم با تخفیف ویژه فروشگاهی حدودا 415 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در تأمین و توزیع گوشت گرم و منجمد محدودیتی نیست به نحوی که عرضه ادامه‌دار است،اضافه کرد: مرغ گرم نیز علاوه بر واحدهای صنفی در نمایشگاه عرضه کالا با قیمت پایین‌تر از قیمت مصوب عرضه می‌شود.

 

شناسه خبر 80528