شناسه خبر:87605
1403/7/28 14:24:00

سرمربی تیم شهرداری همدان گفت: تجربه چند سال حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را داریم و صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را هدفگذاری کرده ایم.


علی فرخی مهر روز چهارشنبه اظهار کرد: در تلاش هستیم تا امسال با کسب نتایج مطلوب به لیگ برتر صعود کنیم.
وی بیان کرد: رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در رده سنی جوانان امسال در سه گروه برگزار می‌شود و هدف ما صعود به لیگ برتر است.
فرخی مهر ادامه داد: 29 تیم در سه گروه لیگ دسته اول فوتبال کشور را تشکیل می‌دهند و تیم شهرداری همدان در گروه دوم با تیم‌های شاهین باغ ملک اهواز، آلومینیوم اراک، نامداران اراک، پدیده غرب کرمانشاه، بعثت کرمانشاه، صنعت نفت آبادان، ملی حفاری اهواز، وحدت بروجرد و نفت اهواز هم گروه است.
وی اضافه کرد: شروع خوبی در لیگ دسته یک داشتیم و در هفته اول توانستیم باغ ملک اهواز را با 2 گل شکست دهیم و این نتیجه روحیه بازیکنان را برای ادامه مسابقات دوچندان کرد.
سرمربی تیم شهرداری همدان با اشاره به هم گروهی با تیم‌های جنوب و غرب کشور گفت: همه تیمی‌های گروه ما قدرتمند هستند و بازی آسان در لیگ یک نداریم.
وی به حمایت‌های صورت گرفته از تیم جوانان شهرداری همدان اشاره کرد و گفت: تنها نماینده فوتبال همدان در لیگ دسته یک جوانان کشور هستیم و باشگاه شهرداری تمامی امکانات لازم را برای ما مهیا ساخته است.
فرخی مهر با اشاره به طولانی بودن لیگ دسته یک جوانان گفت: در مجموع 18 بازی را در این گروه برگزار می‌کنیم که 9 دیدار خارج از خانه است و اغلب هم گروه‌های ما را تیم‌های خوزستانی تشکیل می‌دهند که مسیر طولانی را باید سپری کنیم.
وی درخصوص وضعیت تیم شهرداری همدان نیز گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان و کادر فنی بومی است و از بازیکن غیربومی استفاده نکرده ایم چرا که به توانمندی شاگردانم اعتقاد زیادی دارم.
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور درسه گروه 10 و 9 تیمی در جریان است.

شناسه خبر 87605