شناسه خبر:87687
1403/7/29 14:09:00
با پیگیری حاجی‌بابایی و موافقت استاندار همدان صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی چندمنظوره پاراالمپیک کشور در همدان

با پیگیری حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و موافقت حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی چندمنظوره پاراالمپیک کشور در همدان آغاز شد.


جمعه 27 مهرماه با پیگیری حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و موافقت حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی چندمنظوره پاراالمپیک کشور در همدان آغاز شد. این عملیات اجرایی هم‌زمان با روز پاراالمپیک و هفته تربیت بدنی با حضور ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توانیابان در همدان آغاز شد.
رئیس هیئت جانبازان و توانیابان استان همدان در آیین کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: با پیگیری و حمایت ویژه حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و با موافقت استاندار همدان این پروژه ارزنده در یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر همدان (در کوی وحدت (خضر)) به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع ورزشی چندمنظوره پاراالمپیک کشور احداث خواهد شد.
حمید رحیمی افزود: این طرح به مساحت پنج هزار متر مربع با اعتباری افزون‌بر 150 میلیارد تومان بوده که فاز نخست آن باید ظرف مدت یک‌سال به اتمام برسد.

شناسه خبر 87687