شناسه خبر:14160
1398/9/4 14:44:13
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

شرکت علیصدر به کیش‌ایر بدهی ندارد

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر در پاسخ به سؤال خبرنگار سپهرغرب مبنی بر صحت یا عدم صحت خبر بدهی شرکت علیصدر به کیش‌ایر، تأکید کرد: شرکت علیصدر هیچ بدهی به کیش‌ایر ندارد.

غلامحسین تقوی پیش از ظهر امروز با حضور در غرفه گروه خبری سپهرغرب در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله بسیج، در پاسخ به سؤال خبرنگار سپهرغرب مبنی بر صحت یا عدم صحت خبر بدهی شرکت علیصدر به کیش‌ایر، با تأکید بر اینکه پروازها توسط آژانس‌ها مدیریت نمی‌شوند و بحثی دولتی است، بیان کرد: مقرر شده بود که شرکت علیصدر طی مقطعی در زمینه پروازهای همدان- کیش و همدان- تهران کمک‌دهنده باشد که در این مسیر حتی شرکت علیصدر مهر ضرر هم داد.

وی با بیان اینکه قرار نبوده که شرکت علیصدر این پرواز را انجام دهد، خاطرنشان کرد: قرار نبوده این شرکت که خدماتش در بخش گردشگری است، در بخش پرواز اقدام کند؛ بدین‌سان بنا شد که شرکت علیصدر تنها کمک‌کننده باشد، اما این شرکت بدهی‌هایی را هم متقبل شد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر تأکید کرد: با توجه به اینکه صحبت‌هایی مبنی بر بدهی شرکت علیصدر به کیش‌ایر در جلساتی مطرح شده است، لازم می‌دانم دیادآور شوم که شرکت علیصدر هیچ بدهی به کیش‌ایر ندارد.

در این نشست صمیمی قائم‌مقام شرکت سیاحتی علیصدر و معاون گردشگری آن نیز حضور داشتند که مشروح این خبر را می‌توانید فردا در روزنامه سپهرغرب بخوانید.

شناسه خبر 14160