شناسه خبر:16117
1398/10/18 08:45:49
امام ‌جمعه ملایر در تجمع گسترده عزاداران مردم شهیدپرور ملایر:

انتقام از آمریکا از جنس انتقام مختار ثقفی است

سپهرغرب، گروه خبر: امام‌جمعه ملایر گفت: انتقام خون سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» از جنس انتقام مختار ثقفی است و بساط آمریکایی‌ها برای همیشه از منطقه آسیا و خاورمیانه ریشه‌کن خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری روز گذشته در تجمع گسترده عزاداران مردم شهیدپرور ملایر در خصوص انتقام خون سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، اظهار کرد: این انتقام از جنس انتقام مختار ثقفی است، انتقامی که تلاویو را با خاک یکسان می‌کند.

وی افزود: انتقام سردار رشید اسلام فقط در عرصه نظامی و امنیتی نیست، بلکه همه باید در این انتقام سخت راهبردی سهیم باشیم.

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: سردار رشید اسلام در تمام عمرش اجازه نداد که اندوه بر چهره رهبر معظم انقلاب بنشیند.

حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه سردار خوبی‌ها حق پدری بر گردن ملت ایران دارد، تصریح کرد: حاج قاسم در تمامی عرصه‌ها جلودار و به‌قول خودش سرباز وفادار ولایت فقیه بود.

امام‌جمعه ملایر به نقش مهم سردار سلیمانی در کمک به بیماران و تأمین تجهیزات دارویی در کنار کمک به مظلومان عالم و مردم بلاد اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن همیشه از وجود سردار بزرگ اسلام رعب و وحشت در دل داشت.

وی اقدام بزدلانه و احمقانه آمریکا در هدف قرار دادن خودروی سردار سلیمانی را نشان از عظمت روح حاج قاسم دانست و خاطرنشان کرد: وی تربیت‌یافته گلستان ولایت فقیه بود و امروز حاج قاسم‌های بسیاری در این بوستان تربیت شده‌اند.

حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه امروز همه آحاد ملت ایران آمده‌اند تا از مسؤولان بخواهند از آمریکا انتقامی سخت بگیرند، عنوان کرد: هر انتقامی که از دشمن بگیریم، هرگز نمی‌تواند به اندازه حتی یک قطره از خون حاج قاسم را جبران کند.

امام‌جمعه ملایر خطاب به مسؤولان گفت: به ندای ملکوتی رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند و به این انتقام سخت پای‌بند باشند.

وی با اشاره به تشکیل نشست صلح هرمز، ابراز کرد: مالکیت تنگه هرمز از آن ایران است و برای صلح هرمز فقط ما تصمیم می‌گیریم.

حجت‌الاسلام برقراری تصریح کرد: از مسؤولان می‌خواهیم تفکر حاج قاسم را مانند علم روی دست بگیرند و انقلابی عمل کنند.

امام‌جمعه ملایر با بیان اینکه امروز مهم‌تر از گریه کردن، یاری کردن تفکر سردار بزرگ ایران است، افزود: هر کسی در هر مسؤولیتی باید کار جهادی انجام دهد و به ملت نجیب ایران جهادی خدمت کند.

وی تحریم کردن کالاهای خارجی، رعایت حجاب و عفاف و تحصیل و ترویج تفکر حاج قاسم در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را از نوع انتقام سخت عنوان و تأکید کرد: سردار رشید ایران یک تفکر بود و این تفکر باید به‌عنوان مواد درسی در کتاب‌ها بیاید.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: با تقوا، صبر و بردباری باید از دشمنان انتقام سختی بگیریم.

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ملایر در روزی که پیکر پاک و مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان تشییع می‌شد، هم‌نوا با دیگر هم‌وطنان خود به خیابان‌ها آمدند و در کنار هیئت‌های مذهبی، سینه‌زنی و عزاداری کردند و در غم شهادت سردار خوبی‌ها اشک ماتم ریختند.

هزاران نفر از عزاداران ملایری از میدان امام حسین (ع) این شهر را با در دست داشتن تمثال سردار سرافراز، شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بر سر و سینه خود زدند و تا میدان امام خمینی (ره) این شهر عزاداری کردند.

شناسه خبر 16117