شناسه خبر:17398
1398/11/26 08:00:00

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خدمات و اقدامات اخیر امور برق ملایر را نویدبخش آینده‌ای روشن برای شهرستان دانست و گفت: موانع و نواقص موجود در این حوزه طی سال‌های اخیر برای ما به یک مسئله جدی تبدیل شده بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادیخواه چهارشنبه گذشته در جمع کارکنان امور مدیریت توزیع نیروی برق ملایر، اظهار کرد: سه سال پیش بر اثر بارش برف سنگین، خسارت فراوانی به شهرستان وارد شد و متوجه شدیم که بسیاری از تأسیسات برقی ما آسیب‌پذیر و فرسوده است.

وی با بیان اینکه خاموشی‌ها و قطعی‌های مداوم برق، نشان از وجود مشکلات عدیده و فرسوده بودن شبکه برق ملایر داشت، افزود: از آن زمان تاکنون نیروها و کارکنان مدیریت برق ملایر جهادی عمل کردند و ما نیز در همین راستا جلسات متعددی با استاندار وقت و وزیر نیروی سابق داشتیم و اعتبارات خوبی برای اصلاح شبکه برق شهرستان جذب شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی هفت ماه اخیر با حوزه مدیریت جدید در این اداره، نواحی و امور مختلف تفکیک شد، تصریح کرد: این امر توسعه کیفی را رقم زد.

آزادیخواه با اشاره به اقدامات توسعه‌ای و اصلاحی گسترده انجام‌شده در سطح روستاها و شهرهای ملایر، خاطرنشان کرد: امسال موضوع رفع افت ولتاژ، اصلاح کابل‌های خودنگهدار و اصلاح شبکه و کابل‌های فرسوده رقم خورد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه مدیریت توزیع نیروی برق ملایر از مجموعه‌ای منسجم و متخصص تشکیل شده، اذعان کرد: انتظار ما حرکت روبه جلو و پرقدرت این مدیریت برای پیشرفت و رفع نواقص موجود است.

وی به وجود برخی تناقض‌های مدیریتی اشاره و یادآوری کرد: گاهی این تناقض‌ها سبب ایجاد مشکلاتی می‌شود بنابراین مدیران اجرایی باید با داشتن نگاه تعاملی، مشکلات را با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان مرتفع کنند.

آزادیخواه در بخش دیگر به وجود مشکلاتی در حوزه تأمین برق شهرک صنعتی بخش جوکار اشاره کرد و گفت: شرکت‌های فروسیلیس ازجمله واحدهای صنعتی بوده که برای فعالیت خود نیازمند مصرف زیاد انرژی برق هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رفع مشکل واحدهای فروسیلیس شهرک صنعتی بخش جوکار ملایر نیازمند همکاری و تعامل مضاعف شرکت برق منطقه باختر است، ابراز کرد: در حوزه‌های خُرد روستایی و شهری نیز نیازمندی‌هایی وجود دارد که انتظار داریم مدیریت برق ملایر آن‌ها را مرتفع کند.

وی از راه‌اندازی انرژی خورشیدی با همکاری بخش خصوصی در بخش زند خبر داد و گفت: اقدامات مقدماتی انجام‌شده و امیدواریم پس از کارهای تکمیلی شاهد بهره‌مندی از این انرژی در ملایر باشیم.

شناسه خبر 17398