شناسه خبر:19130
1399/1/10 08:56:23

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه از لحاظ تامین اقلام بهداشتی و کالاهای اساسی مشکلی در استان وجود ندارد گفت: اقلام اساسی به میزان کافی موجود است و هیچ کمبودی نداریم.

حمید رضا متین روز شنبه با بیان اینکه از لحاظ تامین اقلام بهداشتی و کالاهای اساسی مشکلی در استان نداریم اظهار کرد: در حال حاضر یک میلیون عدد ماسک تولید شده در استان ذخیره داریم.

وی با اشاره به اینکه 74 هزار ماسک N95 وارداتی در اختیار بیمارستان‌ها و کادر درمان قرار داده شده است افزود: از نظر مواد شوینده نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه در استان ذخیره وجود دارد و علاوه بر نیاز استان امکان تولید برای استان‌های دیگر نیز فراهم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه از نظر الکل محدودیت وجود دارد و تنها نیاز بیمارستان‌ها تامین می‌شود تصریح کرد: در اقلام اساسی نیز مشکلی وجود ندارد و ذخایر انبارها در کالاهای چون برنج و شکر بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تمام فروشگاه‌های مواد غذایی در سطح شهر خدمات ارائه می‌دهند ادامه داد: سایر فروشگاه‌های اقلام غیر ضروری به منظور جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل هستند.

متین در پایان برای همکاری خوب بازاریان همدان که در راستای تامین سلامت مردم محل کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند قدردانی کرد.

شناسه خبر 19130