شناسه خبر:19442
1399/1/19 20:50:48

سپهرغرب، گروه ایران و جهان: بنابر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا، انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها و سایر نشریات در کلیه نقاط کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب و رعایت تمام جوانب برای پیشگیری از شیوع کرونا از روز شنبه 23 فروردین بلامانع خواهد بود.

متن کامل اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا به‌شرح زیر است:

بی‌شک تلاش شبانه‌روزی همکاران رسانه‌ای در سطح ملی و استانی برای ایفای نقش موثر و پیشگام اطلاع‌رسانی در مقابله با کرونا بیش از گذشته نمایان نمود و جا دارد از تلاش مستمر و 24 ساعته  سربازان گمنام نظام اطلاع‌رسانی کشور درصحنه مقابله با کرونا  تقدیر و تشکر به‌عمل آید.

به اطلاع می‌رساند با عنایت به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روزشنبه  23 فروردین در سراسر کشور،کلیه نشریات چاپی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امکان انتشار خواهند داشت.

 همچنین نظر به اهمیت و نقش موثر نسخه چاپی رسانه‌ها  و هماهنگی  به‌عمل آمده با مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شهر تهران نیز که طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز 30 فروردین اجرا می‌شود، چاپ نشریات شامل این محدودیت نخواهد بود و روزنامه‌ها و نشریات چاپی می‌توانند از روز 23 فروردین، فرآیند تولید، چاپ و توزیع را آغاز نمایند.

 بدین‌ترتیب در کلیه نقاط کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب و رعایت تمام جوانب برای پیشگیری از شیوع کرونا در مراحل تولید، چاپ و توزیع توسط مدیران رسانه‌ها  از روز 23 فروردین، انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها و سایر نشریات بلامانع خواهد بود.

شناسه خبر 19442