شناسه خبر:21764
1399/2/29 00:50:56

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان از سرمایه‌گذاری هشت هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان همدان خبر داد و گفت: 86 پروژه ملی در استان همدان اجرایی می‌شود.

سیدسعید شاهرخی در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی با بیان اینکه همدان با وحدت و همدلی و بدون حاشیه در مسیر توسعه و پیشرفت است، اظهار کرد: باید رونق تولید را برای بهبود معیشت مردم دنبال کنیم و برای این کار نیازمند ایجاد فرصت شغلی و از بین بردن بیکاری هستیم.

وی به برخی از برنامه‌ها و مسائل استان همدان در سال جاری پرداخت و افزود: فرصت خدمت را باید قدر بدانیم و با صداقت و شجاعت به مردم بزرگوار استان همدان خدمت کنیم.

      نیازمند سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی هستیم

این مقام مسئول با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف ترسیم‌شده نیازمند سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی هستیم، اذعان کرد: امسال 70 پروژه برای جهش تولید در استان همدان تعریف شده که بخش خصوصی با هشت هزار میلیارد تومان برای به ثمر رسیدن آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند.

شاهرخی تأکید کرد: اجرای بیش از 70 پروژه در زمینه‌های مختلف در دستور کار جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان قرار گرفته و 86 پروژه ملی همچون احداث راه آهن، ایستگاه قطار، تأمین آب، سد، مخازن روستایی، بهسازی روستایی و خانه بهداشت نیز دنبال می‌شوند.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان نیز با بیان اینکه برنامه‌هایی با هم‌فکری هیئت‌رئیسه برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های استان همدان درنظر گرفته شده، گفت: یکی از شروط ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های استان همکاری و همراهی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

      توانمندسازی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در دستور کار قرار خواهد گرفت

مدیر روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار نیز با تأکید بر اینکه توانمندسازی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در دستور کار قرار خواهد گرفت، بیان کرد: تعامل با رسانه‌ها و خانه مطبوعات از تأکیدات مهم استاندار همدان و هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های استان است.

اسدالله ربانی‌مهر ادامه داد: به‌طور جدی به دنبال اجرایی کردن سند اطلاع‌رسانی استان همدان هستیم و یکی از معیارهای ارزیابی روابط عمومی‌های استان نیز میزان اجرایی کردن سند اطلاع‌رسانی بوده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز اظهار کرد: تعامل و ارتباط خوبی بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان وجود دارد، البته انتظار است در حوزه اشتراک‌ها و آگهی‌ها به رسانه‌ها کمک شود.

مهرداد حمزه افزود: روابط عمومی‌ها و رسانه کنار هم نقش اساسی در اطلاع‌رسانی و توسعه استان دارند، کما اینکه وجود بیماری کرونا نقش سازنده رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را بیش‌ازپیش گوشزد کرد.

در این همایش از بهجت عباسی پیشکسوت روابط عمومی، محمدرضا عارف سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی در همدان، رضا ویسی مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری «جشنواره دین و رسانه» طی چند سال متوالی، حمید امامی مسئول روابط عمومی شرکت علیصدر به‌خاطر همکاری در برگزاری برنامه‌های روابط عمومی و سیدامیرحسن شبیری مسئول روابط عمومی صداوسیمای مرکز همدان برای همکاری این مرکز با ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر شد.

در بخش فرمانداری‌ها به‌ترتیب مسئول فرمانداری نهاوند، مسئول روابط عمومی ملایر و مسئول روابط عمومی شهرستان همدان حائز رتبه برتر و مسئول روابط عمومی شهرستان اسدآباد و بهار نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش شهرداری‌ها نیز مسئول روابط عمومی شهرداری همدان، شهرداری نهاوند و شهرداری ملایر به‌ترتیب رتبه‌های اول و سوم را به خود اختصاص دادند؛ شهرداری لالجین، قروه درجزین و صالح‌آباد نیز به‌عنوان روابط عمومی‌های برتر معرفی شدند.

در بخش بانک‌ها مسئول روابط عمومی بانک کشاورزی حائز رتبه برتر و بانک رفاه شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش دستگاه‌های خدمات‌رسان مسئول روابط عمومی شرکت گاز، برق و آب روستایی به‌ترتیب رتبه‌های برتر را دریافت کردند و مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش دانشگاه‌ها نیز مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور و مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی حائز رتبه برتر بودند.

در بخش اداره و دستگاه‌ها مسئول اداره کل اقتصاد و دارایی، حمل‌ونقل، جهاد کشاورزی و ورزش و جوانان حائز رتبه‌های برتر و اداره کل حفاظت از محیط‌زیست شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین مسئول روابط عمومی شرکت پست به‌عنوان رتبه برتر و مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل دامپزشکی شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش شرکت‌های خصوصی نیز مسئول روابط عمومی شرکت شیشه به‌عنوان رتبه برتر معرفی شد.

شناسه خبر 21764