شناسه خبر:4127
1397/10/6 09:21:31
استاندار همدان در دیدار با ائمه جمعه و روحانیون استان:

همه تلاش‌ها باید در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم متمرکز شود

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با تاکید بر تقویت همدلی در جامعه گفت: تحقق اهداف و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی یک وظیفه همگانی است و همه تلاش‌ها باید در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم متمرکز شود.

سید سعید شاهرخی روز گذشته در جلسه با ائمه جمعه و روحانیون استان همدان گفت: در شرایط فعلی نیازمند وحدت و همدلی هستیم و به فرموده مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور، دولت، خط مقدم جنگ اقتصادی است و باید همه به دولت جهت پیشبرد امور کمک کنند.

وی با تاکید بر تقویت همدلی در جامعه گفت: تحقق اهداف و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی یک وظیفه همگانی است و همه تلاش‌ها باید در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم متمرکز شود.

شاهرخی با اشاره به جایگاه روحانیت گفت: روحانیون آگاه و انقلابی همیشه دغدغه نظام و انقلاب را داشته اند و نقش اساسی در جهت کمک به حل معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه دارند چون روحانیت حلقه واسطه مردم و حاکمیت هستند.

استاندار همدان گفت: امسال مناسبت مهم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را داریم و یک سال خاص است که باید دستاوردهای انقلاب به مردم گفته شود.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: 22 بهمن امسال باید از سوی همه دستگاه‌های اجرایی به صورت ویژه دیده شود و در شرایط خاص فعلی نسبت به معرفی دستاوردهای انقلاب تلاش کنیم.

وی گفت: طی 40 سال گذشته استکبار به دنبال ضربه‌زدن به نظام است و از جنگ تحمیلی تا داعش از برنامه‌های دشمن بود اما هیچ کدام از نقشه‌ها عملی نشده علت آن هم تنها وحدت و همدلی مردم و پیوند مردم با رهبری است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به شبه‌افکنی رسانه‌های دشمن گفت: 250 شبکه ماهواره‌ای برای ایجاد اختلاف و تفرقه علیه ایران اسلامی راه‌اندازی شده و این رسالت ما است که در برابر نقشه دشمن هوشیار باشیم.

شاهرخی گفت: نقشه اصلی دشمن به جای تهاجم نظامی، ایجاد اختلاف بین ملت و حاکمیت است.

استاندار همدان در ادامه افزود: امروز هر سه قوه به صورت ویژه همکاری خوبی با همدیگر دارند و افق آینده کاملا روشن است.

وی در خاتمه گفت: سفر به شهرستان‌ها و دیدار با اقشار مختلف مردم درجهت تقویت اعتماد عمومی در اولویت کاری ما قرار دارد، البته در حوزه کاری مهمترین موضوع توجه به اشتغال‌زایی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری است.

 

شناسه خبر 4127