شناسه خبر:42309
1400/4/1 10:09:45

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای نخستین‌بار در برنامه مشترک عملیاتی بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برتر شد.

محمد کریمیان اظهار کرد: با تلاش شبانه‌‌روزی مجموعه مسئولان، کارشناسان و کاربران تلاش‌گر برنامه‌ عملیاتی و مسئولان پایش در سال 99، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه چهارم کشوری و دانشگاه سرآمد را کسب نمود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در برنامه عملیاتی مشترک دارای 11هدف کلی، 281 هدف کمی، 524 برنامه و هزار و 555 فعالیت بوده که با تلاش و مدیریت جهادی مسوولان و متولیان این برنامه، موفق به تحقق 82 تا 98 درصد برنامه عملیاتی شده است.

وی ضمن تقدیر از مسئولان و دست‌اندرکاران برنامه مشترک عملیاتی در دانشگاه، یادآور شد: کسب این رتبه برتر رسالت و مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی را سنگین‌‌تر می‌کند و امیدواریم با تلاش همکاران این موفقیت‌ها تداوم یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حالی‌که کشور با انواع تحریم‌ها و کمبودها مواجه بود، مسئولان بهداشتی و درمانی این استان نه‌تنها از شرایط سخت و بحرانی روزهای ابتدایی شیوع کرونا گذر کردند بلکه در ادامه و تاکنون نیز اجازه ندادند هیچ بیماری برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی با مشکل مواجه شود.

کریمیان تصریح کرد: استان ایلام تاکنون چهار پیک ابتلا به کرونا را پشت سر گذاشته است که هر کدام سهمگین‌تر از قبلی، آمار ابتلای روزانه، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا را به اوج رساندند.

شناسه خبر 42309