شناسه خبر:52306
1400/11/23 09:55:20

سپهرغرب، گروه خبر: مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نیروگاه شهیدمفتح برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، روز چهار شنبه 20 بهمن‌ماه مراسمی به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیران و کارکنان نیروگاه با سخنرانی امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی، فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در محل نمازخانه این مجموعه برگزار شد.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در این مراسم گفت: یکی از وظایف مهم امروز ما تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است.

مرادبکی افزود: امروز دشمنان ما از همه ابزارها برای به زانو درآوردن نظام اسلامی استفاده می‌کنند و وظیفه ما این است که به میدان بیاییم و نه‌تنها دفاع، بلکه در مواقع لزوم به دشمن حمله کنیم.

وی انقلاب اسلامی را پدیده شگفت‌انگیز قرن دانست و اظهار کرد: دو مؤلفه‌ای که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌های دنیا متمایز کرد، وجود رهبری نظام و حضور ارتش و نظامیان در کنار مردم بود.

ارشد نظامی آجا در منطقه همدان با اشاره به نقش آحاد مختلف مردم در شکل‌گیری انقلاب، افزود: همه مردم پای انقلاب ایستاده بودند و به همین دلیل امام عظیم‌الشأن ما فرمود که رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بود.

مرادبکی با تأکید بر لزوم ایستادگی و تلاش بیشتر در تمامی عرصه‌ها، اظهار کرد: دشمنان انقلاب طی بیش از چهل سال گذشته از طریق جنگ تحمیلی، ترور و اعمال تحریم‌های ظالمانه سعی در به زانو درآوردن این انقلاب داشته‌اند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه در ادامه بیان کرد: پیشرفت‌های کشور در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد مطالعه قرار گیرد تا بدانیم اکنون در کجا ایستاده‌ایم و همه ما موظفیم تا به فرموده مقام معظم رهبری، پیشرفت‌های نظام اسلامی را برای مردم معرفی و تبیین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و پس از جنگ تحمیلی، افزود: نیروهای نظامی ما ازجمله نیروی هوایی، به‌عنوان سربازان میهن اسلامی از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهند کرد.

شناسه خبر 52306