شناسه خبر:53596
1400/12/26 09:14:36

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح گفت: 32 هزار اصله نهال به‌مناسبت گرامیداشت دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در نیروگاه شهیدمفتح کاشته خواهد شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهیدمفتح، عبدالمجید دیناروند 22 اسفندماه در آیین آغاز کاشت 32 هزار اصله نهال در نیروگاه شهیدمفتح افزود: این تعداد درخت به یاد هشت هزار شهید والامقام استان همدان در دوران دفاع مقدس در این نیروگاه کاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حفظ و توسعه فضای سبز نیروگاه اهمیت ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در روز درخت‌کاری، 100 هزار اصله درخت در محوطه نیروگاه کاشته شد.

مدیرعامل نیروگاه شهیدمفتح با اشاره به اینکه درخت نقش ارزشمندی در جذب کربن دارد، خاطرنشان کرد: ما برای تولید برق در نیروگاه ناچار به استفاده از سوخت‌ مایع در کنار سوخت گاز هستیم و همه باید برای بی‌اثر کردن مضرات زیست‌محیطی دست به دست هم دهیم.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور جلیلوند فرماندار فامنین، سردار فرجی دبیر کنگره هشت هزار شهید استان، خزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، جعفری‌نژاد بسطامی مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست، سهرابی‌بیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

شناسه خبر 53596