شناسه خبر:55293
1401/2/24 09:23:20

سپهرغرب، گروه خبر: ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: همایش وحدت و مودت نیروهای مسلح به میزبانی ارتش در استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرهنگ محمد صادقیان با اشاره به مسئله سوم خرداد اظهار کرد: حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر برگ زرینی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است که جلوه‌هایی از توسل و یاری الهی بود و توانست با وحدت و هم‌افزایی نیروهای مسلح و حضور مردم در صف دفاع در کسب پیروزی‌های بزرگ و مقابله با دشمنان است که پیام اقتدار ملت ایران را به دنیا مخابره کرد.

وی افزود: فتح خرمشهر نتیجه عینی نصرت خداوند به ملت ایران است و امام خمینی (ره) با جمله «خرمشهر را خدا آزاد کرد» راهبرد ملت ایران در مقابله با بحران‌های آینده را به خوبی ترسیم کردند و آن هم تکیه به نصرت الهی و اعتماد به قدرت خداوند است.

صادقیان بیان کرد: عملیات افتخار‌آمیز بیت‌المقدس که موجب فتح خرمشهر شد علاوه‌بر اینکه هیمنه استکبار جهانی را خرد کرد موجب تثبیت اقتدار ملت ایران شد و مقدمه پیشرفت‌ها و بالندگی ملت ایران در عرصه‌های مختلف را فراهم نموده و تفکر مقاومت برگرفته از تفکر فتح خرمشهر است.

فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی ادامه داد: گرامیداشت حماسه سوم خرداد تجلیل از مقاومت ملت ایران و رزمندگان اسلام است که باید از این فرصت بسیار ارزشمند به‌خوبی استفاده کرد و خوشبختانه در استان مرکزی با ظرفیت‌های بسیار خوبی که ستاد کنگره شهدای استان ایجاد کرده فضا برای اقدامات و فعالیت‌های مختلف به خوبی فراهم است.

صادقیان عنوان کرد: در راستای گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد همایش وحدت و مودت نیروهای مسلح استان به میزبانی مرکز پدافند هوایی حصرت علی اکبر(ع) اراک برگزار می‌شود که برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از خانواده معظم شهدا و رزمندگان و تبیین حماسه سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس در این برنامه پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین مهم‌ترین و موثرترین راهکار در برابر با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان در جنگ روانی و جنگ شناختی است و همه وظیفه داریم حماسه‌های دفاع مقدس را با جهاد تبیین به نسل جوان جامعه منتقل سازیم.

 

شناسه خبر 55293