شناسه خبر:62223
1401/8/16 09:25:32

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان مرکزی برگزار می‌شود.

جمشید امیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه با هدف تقویت فرهنگ کار و شناسایی و معرفی نخبگان جامعه هدف در سطوح ملی و استانی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک‌گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید، از دیگر اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار کرد: فرآیند نام‌نویسی برای حضور در این جشنواره در سراسر کشور از دهم آبان‌ماه شروع شده است و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.
امیدی خاطرنشان کرد: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان مرکزی می‌توانند هم‌زمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نام‌نویسی کنند.
امیدی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.
وی گفت: در ادامه فرآیند برگزاری جشنواره و پس از پایان مهلت نام‌نویسی، کار ارزیابی و بازدید میدانی توسط کمیته داوری آغاز می‌شود و برگزیدگان جشنواره استانی مشخص خواهند شد.

شناسه خبر 62223