شناسه خبر:62260
1401/8/17 00:12:31
خدمتی دیگر از شهرداری همدان برای شهروندان؛

صدور نخستین پایان کار الکترونیک در شهرداری منطقه دو همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه دو شهرداری همدان از خدمتی دیگر از شهرداری همدان برای شهروندان و صدور نخستین پایان کار الکترونیک در شهرداری منطقه دو همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، حجت کریمی‌جاوید ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پیرو تأکید شورای اسلامی شهر و شهردار همدان درخصوص اجرای سیستم یکپارچه شهرداری همدان که در تابستان سال جاری به اجرا درآمد، نخستین پایان کار ساختمانی به‌صورت الکترونیکی در شهرداری منطقه دو همدان صادر و به ارباب رجوع تحویل شد.

مدیر منطقه دو شهرداری همدان با اشاره به صدور نخستین پایان کار الکترونیکی ساختمان در این منطقه، افزود: نخستین پایان کار ساختمانی به‌صورت سیستمی پس از انطباق طبق فرآیند صدور پروانه در شهرداری صادر شد.

وی با اشاره به مزایای راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرداری و به ثمر نشستن این پروژه، گفت: با اجرای این پروژه شاهد کاهش زمان صدور گواهی پایان کار، سهولت انجام کار و درنهایت رضایت شهروندان خواهیم بود.

کریمی‌جاوید با بیان اینکه پاسخ استعلام نقل و انتقال دفترخانه به‌صورت غیر حضوری صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: از 15 آبان‌ماه سال جاری پاسخ استعلامات دفاتر اسناد رسمی تنها از طریق دفاتر پیشخوان و غیر حضوری صورت می‌پذیرد و شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به شهرداری جهت کسب استعلام اقدام کنند.

مدیر شهرداری منطقه دو همدان در ادامه عنوان کرد: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی در شهرداری، غیر حضوری شدن فرآیند پاسخ نقل و انتقال و شفافیت در هزینه‌های پرداختی، ازجمله اهداف طرح شهرسازی الکترونیک است.

در پایان این مقام مسئول در شهرداری همدان یادآور شد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی esup.hamedan.ir از امکانات غیر حضوری شهرداری بهره‌مند شوند.

شناسه خبر 62260