شناسه خبر:65231
1401/11/3 09:39:01

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: بایستی از اظهارات تنش‌زا و حاشیه‌ساز پرهیز کرد؛ سخنان اعضای شورا خطاب به شهردار دلسوزانه است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، محمود مسگریان صحبت‌های اعضای شورا در واکنش به اظهارات اخیر شهردار را دلسوزانه دانست و ابراز کرد: این تذکرات و اظهارات براساس وظیفه ذاتی اعضا، دفاع از حقوق مشروع مردم و در راستای تلاش برای پیشرفت شهر بوده است.
وی با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارگران، رانندگان و مدیران شهری در عملیات برف‌‎روبی و تسهیل تردد شهروندان در بارش برف اخیر، بیان کرد: برنامه‌های برف‌‎روبی باید بهتر بوده و از قبل پیش‌بینی شده و خدمات بهتری ارائه شود؛ بنده به نوبه خودم ضمن تشکر مجدد از دست‌اندرکاران خدمات شهری، از برخی مشکلات که در بارندگی اخیر برای شهروندان ایجاد شد، عذرخواهی می‌‎کنم.
   علی‌اکبر نظری: شهرداری محل خدمات‌رسانی است و نه خانه احزاب
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز در سخنان نطق پیش از دستور صحن شورا با اشاره به نشست ‌شهردار همدان با دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا و پاسخگویی حاشیه‌ساز سیدمسعود حسینی در این نشست و معرفی اعضای شورای اسلامی شهر همدان به‌عنوان سنگ‌انداز در روند اقدامات شهرداری، اظهار کرد: پاسخگویی به مطالبات اقدام خوبی است، اگر خوب بتوان آن را هدایت کرد؛ یکی از وظایف شورا و شهرداری، پاسخگویی به مردم است.
علی‌اکبر نظری با انتقاد جدی از عملکرد کلی شهردار همدان، افزود: به نظر می‌آید شهردار با آمادگی در جلسات شرکت نمی‌کند و یا با توجه به نداشتن اطلاعات کافی، نکاتی را بیان می‌کند که عامل تشنج، ایجاد مشکل و گرفتن انگیزه از سیستم شهرداری می‌شود؛ این زیبنده نیست در زمانی که جامعه ما نیاز به تعامل دارد، تقابل را گسترش دهیم.
وی اضافه کرد: شهردار در چندین‌جا در زمینه‌های مختلف بیان می‌کند که نمی‌گذارند ما کار کنیم و از فروش زمین جلوگیری می‌کنند! از شهردار می‌خواهیم در این مدت که بر مسند قدرت هستند، بگوید که چه کسانی و چگونه مانع شدند؟ اگر موردی هم بوده تصمیم کمیته انطباق براساس قانون است؛ چرا این را منتسب به شورا می‌دانید و یا اعلام می‌کنید باندهایی نمی‌گذارند؟
نظری با خطاب قرار دادن شهردار، گفت: هر فردی را که مد نظر خودت بود به‌عنوان مشاور انتخاب کردی، هر کسی را که منتقد شورا بود و با شورا مشکل داشت، به‌عنوان مشاور انتخاب کردی، آیا این رانت نیست؟ با مشت آهنین با منتقدان برخورد می‌کنی، از این اقدامات چیزی جز تقابل تراوش نمی‌کند.
   آقای حسینی کِشتی شهرداری را به گِل نشاندید
این عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه آقای شهردار کِشتی شهرداری را به گِل نشاندید، اضافه کرد: اگر انتقادی می‌شود، سریع با افراد برخورد می‌کنید و نکاتی را می‌گویید که جز تقابل از آن چیزی فهمیده نمی‌شود؛ مدیریت را رها کرده‌اید و عدم مدیریت خود را منسوب به دیگران می‌کنید!
نظری با تأکید بر اینکه آقای شهردار بر مبنای عقل، منطق و تدبیر عملکرد خود را بیان کنید، گفت: آقای حسینی در چندین مورد از سنگ‌اندازی در روند اقدامات شهرداری سخن گفته‌اید، به این تعبیر که جلوی فروش زمین را می‌گیرند، چه کسی جلوی کار شما را گرفته است؟ اگر یک بررسی انجام دهید، می‌بینید در 16 ماه خدمت خود، بیشترین فروش را داشته‌ید!
وی با انتقاد از اینکه آقای حسینی گفته‌اید پنج هکتار به فضای سبز شهر همدان اضافه شده است، افزود: این پنج هکتار را معرفی کنید و بگویید در کدام نقطه از شهر است؛ شما دو مورد از پارک‌های فرامنطقه‌ای همدان را تعطیل کرده‌اید و در زمینه سرمایه‌گذاری یک مورد را ارائه دهید که سنگ‌اندازی کرده باشند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری همدان در این تذکر خود به شهردار ادامه داد: متأسفانه هدایت شما توسط نحله فرهنگی است، ما دلسوزانه همکاری و تعامل داریم، اما شما عکس آن را عمل می‌کنید.
نظری خطاب به ریاست شورای اسلامی شهر همدان، گفت: لازم است به شهردار تذکر داده شود، چراکه شهر را فشل کرده است؛ از شهریورماه سال جاری ما در کمیسیون خدمات شهری جلسات متعددی برای موضوع برف‌روبی تشکیل داده و مصوبات و صورت‌جلسه را به شهرداری اعلام کرده‌ایم، دو روز برف بارید، اما بعد از گذشت یک هفته هنوز مردم گرفتار برف هستند، ما در قِبال آنان وظیفه داریم و باید پاسخگو باشیم.
نظری با انتقاد از اینکه شما با همه مسئولین درگیر هستید حتی حق نیروهای شهرداری را تضییع کرده‌اید، افزود: تخصص‌ها را کنار گذاشته و می‌گویید تخصص نداریم! شما با علوم سیاسی متخصص شده‌اید؟ انگیزه را از نیروهای شهرداری گرفته‌اید، آن‌ها منزوی شده‌اند؛ با چهار هزار نیرو می‌توان اقدامات بزرگی را انجام داد، آبروی شورا را هم با این روش و منش برده‌اید.
   چرا با منتقدان با مشت آهنین برخورد می‌کنید!
وی ادامه داد: متأسفانه با هر مسئولی که ارتباط گرفته‌اید، وی را تخریب کرده‌اید؛ از استاندار گرفته تا نماینده مجلس، ارتباط با مجموعه سازمان نظام مهندسی قطع شده است، چگونه می‌توانید کِشتی شکسته را هدایت کنید؟ چراکه این کِشتی قطب‌نما می‌خواهد و قطب‌نما شاخص است و راه و مسیر را نشان می‌دهد. چرا با منتقدان با مشت آهنین برخورد می‌کنید؟
نظری اظهار کرد: اعضای شورا انتقاد دارند و در تقابل با شهردار نیستند، ما نیامده‌ایم علیه شما حرف بزنیم، هدف ما خدمت‌رسانی به مردم و مطالبه‌گری است.
وی با بیان اینکه در بحث ارزش‌افزوده در ایران بعد از زاهدان آخرین شهر هستیم و دلیل آن عدم مدیریت و ارتباط شما با دستگاه‌های مرتبط است، یادآور شد: شهرداری همدان این‌همه ظرفیت دارد، باید در سرمایه‌گذاری و جذب پول غرق شود که این‌گونه نیست؛ شما باید عبرت بگیرید و به مشکلات را رفع کنید، نارضایتی مردم و اخبار روزانه در رسانه‌های مختلف حتی در بولتن شهرداری نیز گویای عملکرد ناقص شما است.
   بادامی‌نجات: نارضایتی‌ها و مشکلات کنونی از ضعف مدیر ارشد شهر است
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری و مالی شورا در نطق پیش از دستور صحن شورا با بیان اینکه خدا نگذرد از کسانی که این بلا را بر سر شهر آورده و نمی‌گذارند دفع شود، اظهار کرد: بعد از گذشت دو سال از عمر شورای ششم باید بنشینیم و تأسف بخوریم برای وضعیت شهر که ریل پیشرفت را متوقف کردند!
حمید بادامی‌نجات همدان با انتقاد از حضور شهردار در جلسات ایجادکننده تنش و حاشیه با وجود بحران‌های موجود در شهرداری، ادامه داد: شهردار را معاندین هدایت می‌کنند، چراکه تک‌تک حرف‌ها و حرکات وی در راستای ایجاد تنش بین شهرداری با شورا، دستگاه‌ها و مردم بوده؛ این چه وضعیت مدیریت شهر است؟
   اظهارات شهردار مبنی بر عدم اجازه فروش ملک خلاف واقع است
وی با بیان اینکه اظهارات شهردار مبنی بر عدم اجازه فروش ملک خلاف واقع است، گفت: نارضایتی‌ها و مشکلات کنونی از ضعف مدیر ارشد شهر است.
این مقام مسئول با اشاره به برخی اظهارات خلاف واقع مدیران شهرداری در جلسه دانشگاه بوعلی‌سینا مبنی بر عدم اجازه فروش ملک به شهرداری توسط شورا، اظهار کرد: برابر تفریغ بودجه چهار الی پنج سال سال اخیر طی سال گذشته و امسال به نسبت سال‌های گذشته، فروش ملک در شهرداری بیشتر بوده است.
وی با تأکید بر اینکه شورا وظیفه حراست از بیت‌المال و عدم اجازه به حراج گذاشتن آن را دارد، گفت: شاید اظهارات مذکور به‌دلیل آن بوده که در سه چهار مورد قصد حراج داشتند و شورا این اجازه را به آن‌ها نداد.
   شورا باید جلوی خام‌فروشی و ارزان‌فروشی را بگیرد
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: شورا باید جلوی خام‌فروشی و ارزان‌فروشی را بگیرد.
بادامی‌نجات به موضوع فروش ارزان قیمت یک ملک توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: براساس نظر هیئت تطبیق، استاندار، مدیرکل دادگستری، دو تن از نمایندگان استان و شورای استان، این ملک ارزان فروخته شده بود و باید جلوی این‌گونه موارد گرفته می‌شد؛ آیا آقایان باید در اظهارات خود عنوان کنند نگذاشتند ما ملک بفروشیم؟
وی با بیان اینکه ادعای ایستادن در مقابل رانت را داریم و این‌گونه اتفاقات در شهر رخ می‌دهد، تصریح کرد: ملکی برای فروش گذاشته شده و در روز اتمام خرید اسناد، اطلاع‌رسانی آغاز می‌شود و شهرداری بنر نصب می‌کند، این چه معنی دارد؟ آیا غیر از این است که بنا دارند خریدار خاصی ملک‌ها را بخرد؟
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: مشخص است که شورا جلوی چنین اتفاقاتی می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد این اتفاق بیافتد.
بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: طی 1.5 سال گذشته بار تأمین منابع مالی بر دوش املاک و فروش ملک است؛ در تفریغ بودجه، 6 دوازدهم، 8 دوازدهم و 9 دوازدهم دروغ نیست و 8 دوازدهم نشان می‌دهد بیشترین میزان فروش ملک را شهرداری در این بازه زمانی داشته است.
وی در توصیه به مدیران شهرداری یادآور شد: دوستان در گفتارشان صداقت داشته باشند، اینکه شورا را متهم به عدم اجازه برای فروش ملک کرده‌اند، درست نیست و این موضوع جای تذکر دارد.
   شهردار را در استانداری به بدترین شکل تحقیر می‌کنند
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: تذکر اصلی این است، وقتی شورا از وظایف نظارتی خود غفلت می‌کند، شهردار را در استانداری به بدترین شکل تحقیر می‌کنند.
بادامی‌نجات با بیان اینکه قبول داریم از وظایف نظارتی خود عقب مانده‌ایم، گفت: اما هر کجا در بحث نظارتی ورود می‌کنیم، ما را متهم به کارشکنی می‌کنند و به این دلیل و به‌اجبار ناچار به کاهش تذکرات شدیم.
وی با اشاره به ابزار رسانه‌ای در دست شهردار، بیان کرد: متأسفانه این ابزار رسانه‌ای آقایان در برابر تذکرات و انتقادها، افراد را به بدترین شکل در فضای مجازی و رسانه‌های مربوط به آن‌ها متهم و تخریب می‌کنند، جای تأمل دارد که طی این 16-17 ماه گذشته چه اتفاقی افتاده است؟ هرکجا نقد کردیم، تخریب شدیم؛ به بدترین شکل با آبروی افراد بازی می‌کنند.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان افزود: درآمدها که مشخص است، بنده رئیس کمیسیون بودجه در سال آخر شورای دور پنجم بودم، کجا ما 650 میلیارد تومان بدهی داشتیم؟ چرا باید تقصیر را بر گردن گذشتگان بیندازیم، چرا به مردم دروغ می‌گویید؟
بادامی‌نجات این رقم بدهی را سیاه‌نمایی و اقدامی به‌منظور سرپوش گذاشتن بر کارهای انجام‌شده توسط شهرداری دانست و تصریح کرد: کجاست عددی که این آقایان عنوان کرده‌اند؟
وی با بیان اینکه عنوان کردن این‌گونه موارد برای توجیه ناکارآمدی خود آن‌ها است، ادامه داد: قبل از شما ده‌ها شهردار شهر را مدیریت کرده‌اند و اتفاقاتی از قبل رقم خورده که اکنون فایده آن برای شما است و درآمد ارزش‌افزوده شما چندین‌برابر شده؛ شما نیز باید اقداماتی داشته باشید که برای آینده شهرداری درآمدهایی داشته باشد.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: شهرداری شخصیت حقوقی دارد و همه ما می‌رویم و شهرداری می‌ماند؛ حرف‌های بی‌سندومدرک در جامعه زده می‌شود و یک فعال هم نیست که سند این صحبت‌ها را از آن‌ها بخواهد.
   کار تمام‌شده را به‌نام خود تمام نکنید، هنر کرده و پروژه‌ای را شروع کنید
بادامی‌نجات با بیان اینکه رانت از سروکول شهرداری بالا می‌رود، یادآور شد: از دفتر شهردار تا سایر مناطق ستاد رانت وجود دارد و فقط آدم‌ها و تیم‌ها تغییر کرده‌اند و اینکه جلوی رانت ایستاده‌اند، حرفی بیش نیست.
وی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در شهرداری و وارد کردن نیرو، اظهار کرد: ایران کشور دامادها و آقازاده‌ها شده که شهرداری هم از این موضوع مستثنا نیست و جا دارد اعضای شورا واکنش نشان دهند.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: کار تمام‌شده را به‌نام خود تمام نکنید، هنر کرده و پروژه‌ای را شروع کنید تا بعد از شما افتتاح شود؛ چراکه این کار درست است.
   افراد کارآمد را به‌دلیل اینکه هم‌فکر آن‌ها نیستند، کنار می‌گذارند
بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه متأسفانه آقایان با این تفکرشان شهر را به قهقرا برده‌اند، بیان کرد: افراد کارآمد را به‌دلیل اینکه هم‌فکر آن‌ها نیستند، کنار می‌گذارند و این وضعیت شهر شده است.
وی با بیان اینکه حیاط خلوت‌ها را خراب کرده‌اند اما حیاط خلوت جدید درست کرده‌اند، افزود: چرا باید چهار هزار نیرو در شهرداری زحمت بکشند و آخر ماه به‌جای حقوق به آن‌ها وام بدهند؟ چه کسی می‌گوید شهرداری از ابتدای ماه حقوق داده است؟ این‌ها حقوق نداده‌اند، وام داده‌اند.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: این سرشکستگی است برای من که این‌همه مشکلات، اتفاقات بد و غیره وجود داشته باشد و امروز جز شرمندگی برای مردم چیزی نداشته باشیم.
بادامی‌نجات با بیان اینکه طی سال‌های گذشته زحمات بسیاری در مدیریت شهری برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان انجام شد، ادامه داد: همه ما در قِبال مردمی که با رأی آن‌ها به شورای شهر راه یافتیم، مسئول هستیم؛ اما امروز این آقایان موجب افزایش نارضایتی و سقوط مدیریت شهری شده‌اند.
وی با تأکید بر اینکه نارضایتی‌ها و مشکلات کنونی از ضعف مدیر ارشد شهر است، خاطرنشان کرد: مشکل از مدیران نیست، چراکه همین مدیران طی سال‌های گذشته نیز کار می‌کردند و رضایت‌مندی حاصل شده بود.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: چطور جلوی ورود نیرو به شهرداری را گرفته‌اید که یک نفر را به اسم سخنگو، یک نفر را به اسم مشاور و غیره وارد کرده‌اید؟ در شهرداری نباید سیاست دوگانه وجود داشته باشد.
بادامی‌‎نجات با طرح این سؤال که چه کسی پشت پرده این موضوعات است؟ گفت: با توجه به اتفاقات و اظهارات اخیر شهردار مشخص است که اعضای شورا اختیاری از خود ندارند؛ وضعیت شهر، شهروندان، دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و انتقادات آن‌ها عیان است.
   جمعیت 600 هزار نفری شهر در این روزها دچار مشکل و مشقت شدند
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از عملکرد شهرداری در پروژه‌های عمرانی، برف‌روبی و حقوق، بیان کرد: چند وقت از بارش سنگین برف گذشته و کسی از شهرداری خود را موظف به ارائه گزارش به شورا ندانسته و این جایگاه و وضعیت شورا است.
وی با بیان اینکه استانداری به مباحث مختلف مرتبط با حوزه شهری ورود می‌کند چراکه شورا به وظایف نظارتی خود عمل نکرده است، تصریح کرد: تمام جمعیت 600 هزار نفری شهر در این روزها دچار مشکل و مشقت شده‌اند.
بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: به‌جز بنده 10 نفر به شهردار فعلی رأی مثبت داده‌اند و طی این مدت هم هر طرح و درخواست مساعدت آن‌ها مصوبه دریافت کرده است.
وی با اشاره به اظهارات خلاف واقع شهردار، یادآور شد: اعضای شورا باید از جلسه تالار قرآن و توهین‌های شهردار به اعضا، متوجه دروغ‌های وی می‌شدند.
بادامی‌نجات در پایان گفت: در موضوعات سرمایه‌گذاری نیز در شهرداری ترک فعل اتفاق افتاده است که این مسئله نیز قابل تأمل است.
   مهدی حیدری: آقای حسینی، معامله‌گران را اعلام کنید
در ادامه جلسه صحن شورا رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان نیز درباره صحبت‌های شهردار همدان در نشست با دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا که عنوان کرده بود اگر معامله می‌کردیم انتقادی نمی‎‌شد، گفت: آقای حسینی رسماً معامله‌گران را اعلام کنید و مطمئن باشید ما هم در پی سوزاندن ریشه این‌گونه معاملات و معامله‌گران هستیم.
مهدی حیدری در سخنان پیش از دستور جلسه صحن شورا ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اخیر اروپا درخصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آنچه فهرست گروه‌های تروریستی خوانده می‌شود، به بیان ویژگی‌های شاخص شهید نواب صفوی پرداخت و گفت: نواب صفوی شهید معززی بود که عدالت‌خواهی را دکان خود قرار نداد و نباید شعار عدالت‌خواهی محمل و پوششی برای توجیه کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها باشد.
حیدری در پاسخ به سخنان شهردار همدان در جمع دانشجویان در نشست دانشگاه بوعلی‌سینا اظهار کرد: آقای حسینی هر فردی که انتقادی به رویکرد مدیریت شهری کرد، به او برچسب نزنید و پشت واژه عدالت‌خواهی پنهان نشوید و نگویید چون معامله نکردید مورد انتقاد قرار گرفتید! بنده با افتخار منتقد شما هستم و رسماً اعلام می‌کنم هرچه را برای معامله خواسته‌ام، اعلام کنید و نیز نگویید چون وابسته به فلان جریان و جناح هستم، دارم انتقاد می‌‎کنم.
   در جمع دانشجویان یک مورد از عملکرد شاخص خود را بیان می‌کردید
حیدری با اشاره به اینکه 16 ماه از حضور سیدمسعود حسینی در منصب شهرداری همدان می‌گذرد، اضافه کرد: در نشست با دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا به بیان عملکرد خود می‌پرداختید و یک مورد از عملکرد شاخصتان را بیان می‌کردید؛ چرا منتقدین را متهم به معامله‌گری می‌کنید؟
وی با بیان اینکه شهرداری که نهاد خدمات‌رسانی است آیا وظیفه ایجاد درگیری و تقابل سیاسی دارد؟ گفت: ما را در محافل عمومی و خصوصی متهم می‌کنید و چیزی نگفتیم، اما قرار نیست متهم به معامله‌گری شویم.
حیدری با بیان اینکه ازنظر بنده بودن آقای حسینی حتی برای یک روز در منصب شهردار جفا در حق شهر و شهروندان است، اضافه کرد: از هم‌اکنون بنده دیگر آقای حسینی را شهردار همدان خطاب نمی‌کنم.
وی اظهار کرد: منتقدین مشخص هستند؛ آقای حسینی رسماً اعلام کنید که چه کسی خواسته است معامله کند؟ سپس ما هم در حضور شما مصادیق و اسناد برخی موارد را بیان خواهیم کرد.
   نیروهای متخصص را به حاشیه رانده‌اید و می‌گویید شهرداری نیروی متخصص ندارد!
این مقام مسئول گفت: شما نیروهای متخصص را به حاشیه رانده‌اید و می‌گویید شهرداری نیروی متخصص ندارد! آیا آن نیروی شهرداری که فارغ‌التحصیل دانشگاه معروف پایتخت در مقطع دکترا است، ازنظر شما متخصص نیست؟ نیرویی که بیش از 14 مقاله isi در رشته تخصصی خود دارد، ازنظر شما تخصص ندارد؟ بفرمایید متخصص چه کسی است؟ نکند منظور شما تخصص در قبیله‌گرایی است؟!
وی افزود: آقای حسینی گفته‌اند که بنده برای شهردار شدن هفت رأی داشته‌ام، ای‌کاش ما به‌خاطر پیام وحدت از ایشان حمایت نمی‌کردیم؛ بنده برای این موضوع و این رأی از مردم همدان عذرخواهی می‌کنم. هرچند بنده جزء چهار نفری بودم که به ایشان رأی نداد و جای تأسف دارد که آقای حسینی به دنبال حاشیه‌سازی هستند! آیا درست است ما هم برای اثبات انتقادات خود اسناد فنی را منتشر کنیم؟
    از واژه عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری سوء استفاده نکنید!
وی خطاب به شهردار همدان تأکید کرد: از واژه عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری سوء استفاده نکنید، مگر جلسه دانشگاه بوعلی‌سینا توسط رفقای شما برگزار و مدیریت نشد؟ آیا وقتی انتقاد می‌شود، باید دعوا را به سمت منتقدین برد؟
وی در پایان سخنانش تذکر داد: درخواست دارم آقای حسینی رسماً معامله‌گران را اعلام کند و ما هم هیچ تعارفی نداریم. هر فردی از شهرداری باج‌خواهی کرده و یا معامله‌ای خواسته است، بگویید؛ اگر نگویید، بنده خواهم گفت.

شناسه خبر 65231