شناسه خبر:65277
1401/11/4 09:18:51

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان بر توانمندی‌های فنی و کاری بالای بانوان در مدیریت شهری تأکید و از مقام آنان تجلیل کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، در مراسمی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و برخی از اعضای آن، شهردار همدان و برخی از مدیران شهری، از بانوان شاغل در شهرداری همدان به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت مقام زن، تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر همدان ضمن تبریک به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، عنوان کرد: مقام و جایگاه زن در اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران مقامی والا و بسیار ارزشمند است.
محمود مسگریان با تأکید بر فراهم کردن زمینه برای حضور فعال زنان در مدیریت شهری، افزود: برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانوان در راستای انجام خدمت خالصانه به مردم شریف همدان و تلاش برای توسعه و آبادانی شهر همدان، باید بسترهای لازم و مناسب فراهم شود.
در ادامه شهردار همدان ضمن تبریک روز زن، بانوان را از اقشار مهم و توانمند جامعه دانست و تصریح کرد: الگوی بانوان و حتی آقایان در کشور ما حضرت فاطمه زهرا (س) است و خوشبختانه بانوان شاغل در شهرداری همدان از صبورترین، مردم‌دارترین، منظم‌ترین و سالم‌ترین‌ها به‌لحاظ کاری هستند.
سیدمسعود حسینی ظرفیت‌های بانوان مدیریت شهری را به‌لحاظ فنی و کاری بالا دانست و افزود: حدود 25 درصد افراد شاغل در شهرداری همدان را بانوان تشکیل می‌دهند که در مشاغل مختلف اعم از درآمد، شهرسازی و نوسازی، بهره‌وری خوبی داشته‌اند.
شهردار همدان در ادامه گفت: امیدواریم در فراخوان‌ها برای تصدی پست‌های مختلف در شهرداری، بانوان شرکت کنند و شاهد حضور آنان در سطح معاونت و مدیر منطقه باشیم.
این مقام ارشد مدیریت شهری بانوان را به‌لحاظ نقش‌های متفاوت زن، خواهر و مادر بسیار ارزشمند تلقی و اظهار کرد: یک اصل مهم اولویت قرار دادن خانواده و ارزشمند دانستن نقش مادری توسط بانوان است.
لازم به یادآوری است، در این مراسم برنامه‌های فرهنگی در قالب موسیقی، مشاوره‌های خانواده و تحکیم آن و فرزندآوری و برنامه‌های شاد برای حاضران اجرا شد.
در پایان مراسم از بانوان شاغل خانواده شهدا تقدیر به عمل آمد.

شناسه خبر 65277