شناسه خبر:65579
1401/11/11 09:46:43

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از بهبود وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد و گفت: کمبودهایی نظیر پزشک عمومی و متخصص وجود دارد و پیگیر حل آن‌ها هستیم.

علیرضا شهبازی به جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این جلسه دستاوردهای خوبی داشت و ما در جریان اقدامات و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گرفتیم.
وی بیان کرد: در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گزارش کاری از اقدامات ارائه داد و مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های حوزه سلامت را که می‌توان با ظرفیت نمایندگان در رفع آن‌ها گام برداشت، تبیین کرد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بعضی از مشکلات برخی بیمارستان‌های استان در این جلسه، عنوان کرد: قرار بر این شد نمایندگان نیز در کنار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پیگیر حل مسائل باشیم.
وی یادآور شد: درحال حاضر بهداشت و درمان استان شرایط بهتری یافته که می‌توان به بهبود وضعیت شهرستان نهاوند هم اشاره کرد؛ اما کمبودهایی نیز وجود دارد که باید در سایه تعامل و مطالبه‌گری، به آن‌ها رسیدگی کرد.
شهبازی با تأکید بر اینکه در نهاوند در تأمین تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی صورت گرفته هرچند کمبودهایی هم وجود دارد و امیدواریم آن‌ها نیز برطرف شود، گفت: با توجه به مسائلی که در نهاوند با آن‌ها مواجه هستیم و بیشترین اعزام بیمار را برای درمان به مرکز استان داریم، امیدواریم هرچه زودتر این مسائل حل شود.
وی با بیان اینکه درحال حاضر نهاوند با کمبود پزشک مواجه است که از طریق استان و مرکز تهران پیگیر رفع آن‌ها بودیم، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که تعداد پزشکان عمومی و متخصص نهاوند افزایش یابد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نسبت به ورود برخی تجهیزات پزشکی در نهاوند نیز اقداماتی داشتیم و امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی آن‌ها را به وزارت بهداشت منعکس کند تا شاهد کمک‌های بیشتری باشیم و مسائل برطرف شود؛ البته قول پیگیری را از مجموعه علوم پزشکی شنیده‌ایم.

شناسه خبر 65579