شناسه خبر:75255
1402/8/9 10:11:04

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند.

 

مسلم مخفی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: تاکنون دو‌ جلسه هیئت اجرایی انتخابات برگزار شده و هماهنگی خوبی با هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان همدان داریم.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و همه بخش‌های ذکرشده در قانون موظف به همکاری با فرمانداری در امر برگزاری انتخابات هستند.

فرماندار همدان افزود: ثبت‌نام خبرگان به‌صورت حضوری در وزارت کشور، قم و فرمانداری‌های مرکز استان از 14 آبان انجام می‌شود که برای این فرایند آمادگی لازم در فرمانداری همدان فراهم شده است.

مخفی گفت: دشمن با ابزار رسانه همه تلاش خود را برای تأثیرگذاری بر مردم ما به کار می‌بندد و ما موظفیم در عرصه عمل با خدمت شایسته در مردم رضایتمندی و اعتماد ایجاد کنیم.

وی در ادامه سخنانش بیان کرد: در پوشش قسمت‌های باقیمانده رودخانه‌های شهر که نارضایتی زیادی در برخی از محلات ایجاد کرده بود علیرغم توقف کار در دستگاه‌های خدماتی برابر دستورالعمل ابلاغ شده مسئولیت کار را پذیرفتیم و ضمن اتخاذ تدابیر مقتضی این کار در حال انجام است.

وی گفت: با هم‌افزایی بین دستگاهی و زمانبندی مشخص انجام چند کار تأثیرگذار برای حل مشکلاتی که باعث ایجاد نارضایتی عمومی شده را در دستور کار داریم.

شناسه خبر 75255