شناسه خبر:35104
1399/10/21 10:31:57

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای پاوه گفت: دو نقطه حادثه‌خیز این شهرستان در محور سه راهی شمشیر به باینگان اصلاح و ایمن‌سازی شد.

ابراهیم شهریاری افزود: پیچ‌های خطرناک، فاقد دید و حادثه‌خیز راه روستایی میرعبدلی، چیلانه و لاران‌علیا و لاران سفلی از توابع بخش باینگان باتلاش راهداران این شهرستان تعریض و ایمن‌سازی شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این عملیات‌ها سه هزار و 200 متر مکعب ترانشه برداری و خاک‌برداری انجام شده ادامه داد: هزینه اجرای این طرح‌ها 800 میلیون ریال است که با هدف امنیت سفر کاربران جاده‌ای انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای پاوه اظهار کرد: پیچ خطرناک «هله ویار» در محور در محور پاوه به نوسود از جمله نقاط حادثه‌خیز این شهرستان است که موجب واژگونی خودروهای عبوری می‌شود.

شهریاری اضافه کرد: در نظر داریم تا پایان سال‌جاری، با تعریض و ایجاد شیب راهه فرار اضطراری این نقطه را نیز ایمن‌سازی کنیم.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 6 پیچ خطرناک محور پاوه به نودشه و سه پیچ خطرناک محور پاوه به نوسود با بیش از 12 میلیارد ریال ایمن‌سازی و رفع خطر شده است.

 

شناسه خبر 35104