شناسه خبر:74110
1402/7/9 09:25:24

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر گفت: پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی معابر این شهرستان با 100 میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

رضا شیردره روز شنبه اظهار کرد: مدیریت توزیع نیروی برق این شهرستان به‌منظور جلب رضایت‌مندی مردم، نسبت به اجرای پروژه‌های متنوع روشنایی معابر طی دو مرحله اقدام کرده است که در مرحله نخست این پروژه دو هزار دستگاه چراغ LED جدید در سطح معابر نصب و تعویض می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر ادامه داد: 600 متر شبکه روشنایی معابر مسیر دسترسی مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر (انتهای بلوار سلامت) احداث و 40 دستگاه چراغ جدید نصب خواهد شد.

شیردره افزود: علاوه‌بر این اصلاح و بهینه‌سازی اساسی شبکه روشنایی معابر بلوارهای سطح شهر ملایر همچون خیابان پارک انجام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر با بیان اینکه در مرحله دوم این پروژه روشنایی بلوار 15 خرداد در دست اقدام است، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اصلاح و بهینه‌سازی سایر بلوارها همچون بلوار قائم‌مقام و بلوار سلامت و همچنین بلوارهای سطح شهرهای تابعه ملایر نیز صورت گرفته و توسط گروه‌های مدیریت برق این شهرستان در دست اجرا است.

شیردره به تدوین برنامه‌های توسعه‌ای در 6 شهر تابعه ملایر اشاره و بیان کرد: امسال در 10 محور فنی، مهندسی و بهره‌وری همچون توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و روشنایی معابر پروژه‌های خوبی در 6 شهر تابعه با پیش‌بینی 350 میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: در حوزه روستایی نیز پروژه‌هایی همچون تبدیل سیم‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار، نصب ترانس‌های برق جدید و نصب پایه‌های شبکه در دست اجرا بوده که بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها درنظر گرفته شده است.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر خاطرنشان کرد: دو سال گذشته طی دولت سیزدهم، دوران طلایی برای حوزه انرژی برق این شهرستان بود و به اندازه چندسال قبل در حوزه انرژی برق در ملایر کار جهادی و عمرانی انجام شده است.

شهرستان ملایر دارای 135 هزار و 209 مشترک برق در بخش‌های مختلف و سه هزار و 100 کیلومتر شبکه توزیع برق شامل یک‌هزار و 800 کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و یک‌هزار و 300 کیلومتر فشار ضعیف است.

شناسه خبر 74110