شناسه خبر:77133
1402/9/23 11:25:36

سپهرغرب-گروه انتظار:یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه جبهه اسلام قبل از آمدن امام زمان(عج) بر مستکبرین غلبه پیدا می‌کنند، گفت: زندگی فاطمی و زندگی شیعی همان زندگی جهادی است و اگر مردم خسته شده و عقب‌نشینی کنند، بزدلان و منافقین میدان‌داری کرده و جنایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمد پناهیان اظهار کرد: در ارتباط با مظلومیت‌ها و شهادت معصومین علیم السلام فقط تاسف نمی‌خوریم و در قبال آن مسئولیت داریم.

وی با بیان اینکه هنوز انتقام ظلمی که به آل الله به ویژه حضرت صدیقه طاهره (س) شده، گرفته نشده است، تصریح کرد: در فاطمیه باید جنایت امت کالبدشکافی شود؛ امتی که بسترساز ظلم به حضرت زهرا(س) است.

این کارشناس علوم دینی با اشاره به اینکه امت به حضرت امام خمینی(ره) اعتماد کرد و در مبارزه ایشان را یاری نمود و مبارزات تا پیروزی انقلاب اسلامی 40 سال به درازا کشید، ادامه داد: اما امت زمان پیامبر(ص) فقط 10 سال در مبارزه صبر کرده و انتخاب حضرت علی(ع) به عنوان جانشین رسول خدا(ص) را به معنی ادامه جنگ‌ها می‌دانستند.

حجت‌الاسلام پناهیان رفاه‌زدگی، عافیت‌طلبی و هواپرستی را مشکل امت در زمان تعیین جانشین برای رسول خدا(ص) دانست و تصریح کرد: چون امت یاری‌گر حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) نبود، عده‌ای این جرات را پیدا کردند به خانه ایشان حمله کنند.

وی افزود: به گفته حضرت زهرا(س)، علت اصلی عدم انتخاب حضرت علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) این بود که مردم دیگر نمی‌خواستند مبارزه کنند؛ همانگونه که در شرایط فعلی هم عده‌ای می‌گویند تا کی می‌خواهید مرگ بر آمریکا گفته یا تا کی می‌خواهید از فلسطین، سوریه، عراق و... حمایت کنید؟

این کارشناس علوم دینی با بیان اینکه بنا به فرموده پیامبر(ص)، حضرت حجت(عج) انتقام تمام قرن‌هایی که به دین و اهل دین ظلم شده را می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ایشان نیز مبارزه کرده و قلعه به قلعه‌ی مستکبرین زمان را فتح خواهند کرد و بعد آنها را منهدم خواهند کرد.

پناهیان بیان کرد: هر کس اعم از عمامه به سر یا غیرعمامه به سر شما را به یک زندگی غیرانقلابی و غیرجهادی دعوت کرد، بدانید این همان جریان نفاق است که لباس عوض کرده است.

وی با بیان اینکه ما منتظر امام منتقم هستیم، تأکید کرد: جبهه اسلام قبل از آمدن امام زمان(عج) بر مستکبرین غلبه پیدا می‌کنند.

کارشناس علوم دینی با اشاره به اینکه شهید محسن فخری‌زاده، شهید عجیبی بود که هنوز هم ناشناخته مانده است، ادامه داد: ایشان از نخبگان کشور و به همراه شهید تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران صنعت موشکی کشور بودند.

پناهیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری از شهید فخری‌زاده به عنوان دانشمند برجسته و ممتاز هم هسته‌ای و هم دفاعی کشور یاد کردند.

وی با بیان اینکه شهید فخری‌زاده بنیانگذار پدافند بیولوژیک در کشور بوده است، افزود: این شهید بزرگوار در بسیاری از علوم خاص در کشور سرآمد و پیشرو بود.

کارشناس علوم دینی با بیان اینکه باید بدانیم چه کسانی تمام زندگی خود را برای جهاد و مبارزه و نابودی مستکبرین هزینه کردند، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار حق حیات به گردن ملت ما دارد و اگر در فضای علم وارد مبارزه نمی شد، امروز دشمن انقدر عقب نمی‌نشست.

پناهیان خاطرنشان کرد: زندگی فاطمی و زندگی شیعی همان زندگی جهادی است و اگر مردم خسته شده و عقب‌نشینی کنند، بزدلان و منافقین میدان‌داری کرده و جنایت می‌کنند.

 

شناسه خبر 77133