شناسه خبر:79832
1402/12/5 12:34:27

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی برای ایجاد و شورونشاط در شهر و ارتقای گردشگری، تأکید کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی در جلسه شورای معاونین و در حاشیه تودیع و معارفه سرپرستان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: ما قدردان زحمات و خدمات ارزنده مجموعه عوامل فرهنگی هستیم و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید سازمان داریم.وی با تأکید بر اینکه همه ما باید تعلق خاطر به شهرداری داشته باشیم، ابراز کرد: شهرداری خانه ما بوده که موظف به دفاع از این مجموعه گسترده هستیم؛ چراکه شهرداری‌ها اصلی‌ترین نهادها در ایجاد رضایتمندی مردم هستند.

این مقام ارشد مدیریت شهری افزود: امیدواریم در انتخابات آینده مجلس دغدغه‌ها، منافع، قوانین و‌ حقوق عامه شهرداری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

این مقام ارشد مدیریت شهری در ادامه این جلسه با قدردانی از زحمات هادی بلاغی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، عنوان کرد: ایشان صادقانه در کنار شهرداری بود و با وجود کمبود منابع و گستردگی و پیچیدگی در حوزه فرهنگی، کارها و خدمات خوبی در حوزه‌های فرهنگی ازجمله برگزاری برگریزان، جشنواره‌های زمستانی، 22 بهمن‌ماه، ثبت جهانی هگمتانه و برنامه‌های فرهنگی در مساجد و بازی‌های محلی، انجام داد.

وی با آرزوی موفقیت برای محمود رجبی در این پست، تصریح کرد: ایشان به‌عنوان یک چهره فرهنگی در این یک‌سال کارهای خوبی انجام داده‌اند و همه باید به وی کمک کنند تا کارهای مطلوب و بیشتری در حوزه فرهنگی، ایجاد شورونشاط و گردشگری صورت بگیرد.

گفتنی است؛ در پایان جلسه از زحمات هادی بلاغی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تقدیر ‌ و محمود رجبی به‌عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.

شناسه خبر 79832