شناسه خبر:17861
1398/12/7 08:50:07

سپهرغرب، گروه خبر: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید در برخی استان‌های کشور ازجمله استان همدان، همه راهدارخانه‌ها در آماده‌باش کامل به‌ سر می‌برند.

حمید پرورشی‌خرم روز گذشته اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید در برخی استان‌های کشور ازجمله استان، همه راهدارخانه‌های استان همدان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز هرگونه حادثه، اقدام لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه جلسات ستاد بحران برگزار و تمهیدات لازم برای تأمین مصالح، تجهیزات، خودروهای برف‌روب و غیره انجام شده‌است، افزود: از امروز بعدازظهر نیز کلیه عوامل و مسؤولان مربوطه در راهدارخانه‌ها مستقر هستند تا به محض بارش برف یا باران اقدام به پاک‌سازی جاده‌ها کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه رایزینی‌های لازم با بخش خصوصی نیز انجام‌شده تا در صورت نیاز از وسایل و خودروهای این بخش نیز استفاده شود، یادآوری کرد: پل‌ها، دهانه پل‌ها و سایر مکان‌های مورد بازدید قرار گرفته‌است تا در صورت بروز سیل با مشکلی روبه‌رو نشویم.

پرورشی‌خرم تصریح کرد: به احتمال زیاد در گردنه‌ها با بارش برف و در دیگر مناطق نیز با آب‌گرفتگی معابر، پل‌ها، جاری شدن آب در جاده‌ها و غیره روبه‌رو شویم، به همین دلیل نیز از مردم می‌خواهیم از سفرهای غیرضرور به استان همدان و غیره پرهیز کنند.

وی با تأکید بر اینکه بازرسی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان ادامه دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت سفر، حتماً تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی به همراه داشته و از پر بودن باک خودروی خود مطمئن باشند.

شناسه خبر 17861