شناسه خبر:19875
1399/1/31 13:45:21

داریوش صفاری اظهار داشت: تمامی کالاها و مایحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان آماده سازی شده و هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین کالا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو برنج هندی در ستاد تنظیم بازار 8 هزار تومان اعلام شده، ابراز کرد: در قیمت انواع روغن مایع و جامد نیز هیچ گونه تغییری نداشتیم و به قیمت قبل  فروخته می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه قیمت هر کیلو شکر بسته بندی شده 5 هزار و 900 تومان است، گفت: شکر فله ای نیز کیلویی 4 هزار و 700 تومان است.

پصفاری با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان حداکثر 11 هزار تومان است، تصریح کرد: مرغ منجمد نیز برای  توزیع  در مواقع نیاز ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو گرم گوشت گوساله منجمد را 42 هزار تومان تعیین کردیم، گفت: نرخ گوشت گوسفندی نیز کیلویی 115 هزار تومان است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت با تاکید بر اینکه هنوز قیمت خرما در ستاد تنظیم بازار استان تعیین نشده، اظهار داشت: نرخ این کالا در روزهای آینده مشخص و اعلام می‌شود.

صفاری در بخش دیگری از گفت و گو به قیمت انواع حبوبات در سطح بازار اشاره کرد و گفت: نرخ مصوب هر کیلو لوبیا چیتی درجه یک 18 هزار تومان، لوبیا قرمز 18 هزار تومان، لپه 20 هزار تومان، نخود 10 هزار تومان و عدس نیز 14 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه تمامی قیمت های ذکر شده مربوط به اجناس درجه یک و نرخ مصوب است، تاکید کرد: فروش اجناس با قیمت بالاتر به معنای گران فروشی و تخلف است.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 19875