شناسه خبر:82794
1403/2/30 17:07:01

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک در پایانه هوشمند بار توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر از کشف 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک در پایانه هوشمند بار توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و در تشریح این خبر گفت: مأموران مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بررسی و کنترل محموله‌های پستی، به یک مرسوله حاوی 160 کیلوگرم چای به مقصد یکی از کشورهای خارجی، مشکوک می‌شوند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا ادامه داد: مأموران متخصص در این حوزه، ضمن گرفتن دستور از مرجع قضائی با حضور نماینده گمرگ، اقدام لازم درخصوص بازگشایی و بررسی این محموله را انجام می‌دهند.

ایم مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس پس از بررسی دقیق متوجه می‌شود که چای موجود در بسته‌ها آغشته به مواد مخدر از نوع تریاک است و پس از توزین، مقدار 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک، کشف و ضبط شد.

سردار بنی‌اسدی‌فر ضمن تأکید بر لزوم استمرار برخورد قاطعانه با قاچاق مواد مخدر، گفت: فرد مرتبط با محموله شناسایی و پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 82794