شناسه خبر:20888
1399/2/15 11:56:14

حجت‌الاسلام محمد صالحی اظهار داشت: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص طرح مواسات و همدلی طرح ضیافت همدلی در سازمان اوقاف و امور خیریه استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه از محل موقوفات تاکنون یک میلیارد تومان کمک کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اختصاص یک‌میلیارد تومان دیگر هم در بحث خدمت‌رسانی به افراد آسیب دیده از کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 4 هزار بسته معیشتی در قالب طرح ضیافت همدلی بین نیازمندان تا اواسط ماه مبارک رمضان با همکاری آستان قدس رضوی، کمک خیرین، محل نیات وقف و سایر دستگاه‌ها توزیع می‌شود که ارزش هر بسته 500 هزار تومان است.

وی افزود: این اداره برنامه‌‌ریزی‌های خاصی در راستای کمک به اقشار آبرومندی که در این ایام محروم از کار هستند، در نظر دارد.

صالحی یکی از این برنامه‌ها را در قالب تسویه بدهی افراد نیازمند در نانوایی‌های سطح شهر عنوان کرد و گفت: اداره اوقاف و امور خیریه با مراجعه به نانوایی‌های سطح شهر لیست بدهی افراد نیازمند که بابت خرید نان به نانوایی‌ها بدهکار بودند مشخص و بدهی این افراد را تسویه کرده است.


منبع: خبرگزاری فارس

شناسه خبر 20888