شناسه خبر:21050
1399/2/17 00:46:48

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسعود کمروند که در اوایل شیوع ویروس کرونا تمرینات خود را آغاز کرده بود به‌علت سرماخوردگی حدود یک‌ماهی از تمرینات خود به دور بود اما بار دیگر تمریناتش را برای رسیدن به المپیک آغاز کرد.

قهرمان انتخابی جام تختی1398 گفت: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته بودم که به سرماخوردگی شدیدی دچار شدم و امروز به لطف خدا مجددا بعد از بهبود کامل تمریناتم را خیلی محکم‌تر از قبل آغاز کرده‌ام.

کمروند در ادامه افزود: سال 98 در وزن منهای74 کیلو آسیب‌دیدگی بدموقعی که در فینال انتخابی جام تختی برایم پیش آمد سبب شد علیرغم اینکه اول شدم نتوانستم در مسابقات بمانم ولی در حال حاضر آماده‌ام تا به امید خدا المپیکی بشوم و تنها هدفم ملی‌پوش شدن و در ادامه نشان المپیک است.

کشتی‌گیر نهاوندی استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: رئیس هیئت کشتی استان همدان و مسعود مصطفی جوکار این مدت خیلی پیگیر کارم بودند به همین دلیل نهایت تشکر و قدردانی را از این دو عزیز دارم.

وی در خاتمه بیان کرد: قول می‌دهم به یاری خدا بار دیگر استان همدان را با ملی‌پوش شدنم المپیکی کنم تنها هدفم المپیک توکیو است، با روحیه بسیار عالی خودم را برای اول شدن در تمامی انتخابی‌ها و در نهایت المپیکی شدن آماده کرده‌ام.

شناسه خبر 21050