شناسه خبر:26218
1399/5/14 00:35:40

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: مسابقه غدیریه برگرفته شده از کتاب «نیایش درختان» شامل گزیده ای از نهج‌البلاغه، انتشارات کانون پرورش فکری مطرح شده است که شرکت‌کنندگان با تکمیل پرسش‌نامه آن را به اداره کل کانون پست یا از طریق فضای مجازی ارسال می‌کنند.

محمدجواد محمدی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت بیان کرد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان، هم‌زمان با این دهه، برنامه‌های متنوعی را در قالب‌های فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می‌کنند.

وی افزود: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان، هم‌زمان با دهه امامت و ولایت، برنامه‌های متنوعی را در قالب‌های فرهنگی، هنری و ادبی و اجرا می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: معرفی مواردی همچون وقایع و ایام، سرزمین ولایت و امامت، شخصیت امیرالمومنین(ع)، کتاب‌هایی با موضوع آشنایی با زندگی حضرت علی(ع) و واقعه غدیر انجام خواهد شد.

مدیرکل کانون لرستان با اشاره به فعالیت کتابخوانی( کتاب: یک حدیث یک حکایت) اظهار کرد: نیایش درختان شامل گزیده‌ای از نهج‌البلاغه، فریاد کوه «علی(ع)»، نماز عشق از زندگی حضرت علی(ع)، یک سبد اندیشه‌های سبز شامل احادیثی از ائمه، ماه در چاه، زندگانی حضرت علی(ع) و یک حدیث یک حکایت عناوین کتاب‌هایی است که در این دهه به اعضای کانون معرفی شده‌اند.

وی قصه‌گویی قصص قرآنی و واقعه غدیر را از دیگر برنامه‌های مراکز اعلام کرد و گفت: علاوه بر قصه‌گویی حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قصه‌گویی‌هایی در فضای مجازی برای اعضا بارگذاری می‌شوند و همچنین، نقد و گفت‌وگو با موضوع ولایت، پخش فیلم‌های متناسب با این ایام، نشریه‌نگاری( الکترونیکی و حضوری«کاغذی») با موضوع دهه امامت و ولایت نیز از دیگربرنامه‌های کانون لرستان است.

وی افزود: 26 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری لرستان، بیش از 62 کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و... را با محوریت «مهارت‌های زندگی» انجام می‌دهند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 26218