شناسه خبر:31493
1399/8/18 15:23:59

گلایه یکی از شهروندان مبنی بر کم‌فروشی در یکی از پمپ ‌بنزین‌های شهر همدان با حضور شاهدان پذیرفته نشد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، با کنترل مجدد نازل‌های سوختگیری جایگاه خصوصی تحت نظارت این شرکت، کمیت مقدار تحویلی سوخت نمره قبولی گرفت.

این گزارش می‌افزاید: در بازدیدی که نیمه نخست آبان‌ماه جاری از سوی کارشناسان واحد خدمات مهندسی منطقه به همراه نمایندگان اداره کل استاندارد، صداوسیمای مرکز همدان و شخص شاکی از کم‌فروشی سوخت، از جایگاه فلسطین شهر همدان انجام شد، صحت میزان سوخت خروجی تمامی نازل‌ها کنترل شد و خوشبختانه مغایرتی مشاهده نشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: نظارت بر عرضه مطلوب و استاندارد کمیتی و کیفیتی انواع سوخت تحویلی به جامعه مصرف‌کنندگان عمده و جزء فرآورده‌های نفتی به‌طور مستقیم یا از طریق جایگاه‌های سوخت‌رسانی در گستره‌ای به پهنای استان و حتی در عرصه ملی و بین‌المللی از اهم وظایف شرکت پخش منطقه همدان است.

امین روستایی افزود: این شرکت در راستای رعایت حقوق شهروندان در هفت‌ماهه ابتدایی سال جاری حدود پنج هزار بار از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید و کمیت سوخت عرضه‌شده را سنجش کرده است.

وی ادامه داد: این شرکت از دیرباز با سابقه‌ای بالغ‌بر 100 سال، با پشتوانه اعتماد عمومی و مطابق با استانداردهای ملی و جهانی، ارائه‌دهنده خدمات سوخت‌رسانی به بخش‌های مختلف مصرف بوده و به رعایت حقوق شهروندان در این حوزه آگاه است و خود را در قبال حقوق مشتریان و جامعه مصرف‌کننده متعهد می‌داند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: ماهانه تمامی نازل‌های سوختگیری در استان مورد آزمایش صحت مقدار سوخت تحویلی به بخش حمل‌ونقل قرار می‌گیرند و مجدداً پلمب می‌شوند.

روستایی تصریح کرد: مضاف بر اینکه در مواقع خاص یا مواردی که شک و شبهه‌ای از سوی مراجع داخلی یا دستگاه‌های نظارتی خارج از سازمان و یا شکایت افراد وجود داشته باشد، کارشناس مربوطه با تجهیزات لازم در محل جایگاه حضور یافته و نسبت به تست مجدد نازل و پلمب آن اقدام می‌کند.

وی همچنین اذعان کرد: این منطقه علاوه‌بر بازدیدهای اشاره‌شده، با دیگر دستگاه‌های نظارتی ازجمله اداره استاندارد و تعزیرات نیز بازدیدهایی مشترک از جایگاه‌های سوخت داشته و دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: منطقه همدان هر ماه به‌طور میانگین 800 نوبت سوخت خروجی از نازل تلمبه‌ها در جایگاه‌ها را به‌لحاظ کمیت آزمایش کرده و این بازدیدها تا پایان سال روزانه انجام می‌شود.

شناسه خبر 31493