شناسه خبر:42532
1400/4/6 09:50:04

فرمانده سپاه استان کردستان گفت: احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع برخورد قاطع با مجرمین و مفسدان بدون اغماض دستگاه قضا شایسته تقدیر است.

سردار سیدصادق حسینی اظهار کرد: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دستاوردهای مهمی در زمینه‌های تدوین لوایح قضائی، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه و گسترش آزادی‌های مشروع برخورد قاطع با مجرمین و مفسدان بدون هیچ اغماضی داشته است.

وی افزود: شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان فرصتی برای تکریم تلاش خادمان قوه قضائیه است چرا که این قوه در سراسر میهن اسلامی وظیفه‌ای حساس در احقاق حقوق فردی و اجتماعی آحاد مردم و نقشی اساسی در تحقق بخشیدن عدالت در جامعه را عهد‌ه‌دار است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

سردار حسینی ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی در استان، گفت: قطعاً در کنار این عزیزان همه دستگاه‌ها برای امنیت، پیشرفت و توسعه و برای آرامش مردم تلاش خواهند کرد.

وی عنوان کرد: هدف و تلاش و کوشش ما آسایش امنیت و رفاه مردم است چرا که مردم روز 28 خرداد با حضور خود در صف‌های دشمن‌شکن امتحان خود را پس دادند و حال نوبت مسئولین است که نوکری خود به مردم را نشان دهند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مسئولینی همچون شهید بهشتی نماد انقلاب هستند، نماد خواسته‌های امامین انقلاب که باید مسئولین با الگوگیری راه آنان را ادامه دهند تا عدالت، امنیت و آرامش در جامعه برقرار شود.

سردار حسینی عنوان کرد: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شودو سپاه در کنار سایر نیروهای انتظامی و قضائی در جهت تأمین امنیت مردم تلاش خواهد کرد.

شناسه خبر 42532