شناسه خبر:47154
1400/7/26 09:12:49
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

اجرای 16 مانور عملیاتی برق طی سال جاری در استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اجرای 16 مانور عملیاتی برق طی سال جاری در استان همدان، گفت: مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر با حضور 15 اکیپ برگزار می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به برگزاری مانورهای عملیاتی در طول سال، اظهار کرد: در سال جاری 16 مانور عملیاتی برق در استان همدان برگزار شده است.

وی افزود: از مجموع مانورهای انجام‌شده، 6 مانور در راستای تعدیل روشنایی معابر، چهار مانور برای جمع‌آوری ماینرها و برق‌های غیر مجاز و دو مانور در راستای تعمیرات فیدرهای 20 کیلوولت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در راستای اصلاح ولتاژ، اصلاح مهاری پایه‌های خطوط فشار متوسط و ضعیف، رفع کجی پایه‌های معابری و تنظیم ساعت فرمان نیز هر کدام یک مانور انجام شد.

وی ادامه داد: مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر نیز روز گذشته در راستای آمادگی برای رفع عیوب شبکه در اثر بحران‌های به‌وجودآمده و همچنین کاهش خاموشی‌های با برنامه و بی‌برنامه در حداقل زمان، در شهرستان رزن برگزار شد.

جمشیدی افزود: افزایش رضایتمندی مشترکین و کاهش انرژی توزیع‌نشده نیز از دیگر اهداف اجرای این مانور است که با بررسی‌های انجام‌شده و با برگزاری تعمیرات شبکه فشار متوسط، انتظار می‌رود در حداقل زمان انجام پذیرد.

وی با اشاره به حضور 14 اکیپ خط سرد و یک اکیپ خط گرم همراه با 66 نفر نیرو در این مانور، عنوان کرد: پنج شهرستان در اجرای این مانور مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: فیدر بابانظر از پست 20/63 کیلوولت دمق تغذیه شده که به طول 105 کیلومتر بوده و با اوج بار 95 آمپر، تعدادی از روستاهای بخش سردرود و مشترکین دیماندی مسیر قینرجه و روستای حسین‌آباد و باباخنجر کبودراهنگ را پوشش می‌دهد.

وی یادآور شد: در این مانور تعویض مقره، تعویض جمپر، ریگلاژ شبکه فشار متوسط، اصلاح کات اوت فیوز و شاخه‌زنی، نصب تیر و تغییر آرایش شبکه و غیره انجام می‌شود.

شناسه خبر 47154