شناسه خبر:50399
1400/10/8 09:16:59

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان تولید محتوای مکتوب «تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش» به‌منظور پاسداشت مقام والای سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و با هدف مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدهادی نظیری» روز دوشنبه اظهار کرد: همه اقشار جامعه می‌توانند در معرفی ابعاد مختلف شخصیت و سیره سردار شهید سلیمانی نقشی ایفا کنند و این طرح زمینه حضور و مشارکت آن‌ها را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه فراخوان آثار مردمی در تبیین شخصیت حاج‌قاسم در دو بخش بزرگ‌سالان و کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: در بخش بزرگ‌سالان افراد برداشت خود را از وصیت حاج‌قاسم بیان کنند و یا در محورهای مطرح‌شده مطالبی ارائه دهند.

حجت‌الاسلام نظیری افزود: در بخش بزرگ‌سالان در سه بخش بازخوانی وصیت‌نامه حاج‌قاسم و ثبت دلنوشته و اندیشه‌ها و هرگونه فایل چندرسانه‌ای که بتواند گویای مکتب حاج‌قاسم و الگوبرداری از شخصیت این شهید باشد را در قالب عکس، ویدئو، پوستر و غیره بارگذاری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: در بخش کودکان با ورود به لینک اعلام‌شده می‌توانند نقاشی، عکس، ویدئو و دل‌نوشته‌های خود را با عنوان «خوبی‌های حاج‌قاسم» ارسال کنند.

حجت‌الاسلام نظیری هدف دیگر برگزاری این طرح را روایت ظهور و بروز شاخصه‌های مکتب حاج‌قاسم در عرصه‌های مختلف جامعه دانست و افزود: حاج‌قاسم یک مکتب و مدرسه است و ما باید همه خوبی‌ها، رفتارها و ارزش‌های این مکتب را به‌طور مطلوبی روایتگری کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: آثار پس از داوری در قالب یک کتاب به‌نام «تو یک سرباز حاج‌قاسم» به‌عنوان یک اثر جمعی مردمی به چاپ خواهد رسید و طی مراسمی رسمی در باغ‌موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند از طریق دو لینک (https://formaloo.com/tabligh_novin) برای بزرگ‌سالان و (https://formaloo.com/tabligh_novin2) برای کودکان، اقدام و آثار خود را ارسال کنند.

سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی به همراه «ابومهدی المهندس» بامداد یکشنبه 13 دی‎‌ماه 1398 هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور «دونالد ترامپ» هدف حمله تروریستی پهپادهای آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

شناسه خبر 50399