شناسه خبر:57816
1401/4/28 08:31:40

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان گفت: عدالت اجتماعی، عدالت بهره‌مندی از امکانات شهری، فضاها و کاربری‌های شهری باید مورد توجه مسئولان در حوزه مدیریت شهری قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی‌ موثقی» روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در تمامی اقشار جامعه، افزود: حضرت علی (ع) منافع عموم مردم را مقدم بر منافع شخص خود می‌دانست و اکنون باید بدانیم عملکرد مسئولان در نظام جمهوری اسلامی و انقلابی چقدر شبیه امیرالمؤمنین (ع) بوده است.

وی با قدردانی از زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان در یک سال فعالیت دوره ششم شورا، خاطرنشان کرد: مدیران باید در حل مشکلات مردم تبعیضی قائل نشوند و یک فرد سرمایه‌دار و فرد ضعیف برابر باشند و در این صورت می‌توان گفت که اهل غدیر هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه در همه‌جا هست اما باید مدیریت شود، یادآور شد: نباید این اختلاف‌ها منجر به آسیب عمومی و به ضرر مردم شود، ضمن اینکه باید انسجام و وحدت داشت و به حل مسائل کمک کرد. امام‌جمعه همدان با بیان اینکه عمر شورای اسلامی شهر درحال سپری شدن است، گفت: از هم‌اکنون اعضای شورا به فکر ارائه کارنامه مثبت به مردم باشند.

وی با تأکید بر پرهیز مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر همدان از هرگونه حاشیه، ابراز کرد: اگر حاشیه‌ای ایجاد شود، برای همه آسیب خواهد داشت.

شناسه خبر 57816