شناسه خبر:60965
1401/7/17 08:51:38
برای استفاده از ظرفیت تشکل‌های جهادی انجام می‌شود؛

رونمایی از قرارگاه «شهید فیاض‌بخش» بهزیستی استان مرکزی

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست بهزیستی استان مرکزی از رونمایی از قرارگاه «شهید فیاض‌بخش» این نهاد در استان خبر داد.

محمد زیدوند در نشست هم‌اندیشی گروه‌ها و تشکل‌های جهادی استان مرکزی اظهار کرد: برای نخستین‌بار در کشور از قرارگاه شهید فیاض‌بخش بهزیستی استان مرکزی رونمایی خواهد شد و با رونمایی از این قرارگاه، گروه‌های جهادی و تشکل‌های انقلابی در خدمات‌رسانی به جامعه به کمک سازمان بهزیستی می‌آیند.
وی از رونمایی قرارگاه «شهید فیاض‌بخش» سازمان بهزیستی در روزهای آتی خبر داد و گفت: تنوع و گستردگی آسیب‌های اجتماعی سازمان را با وضعیت جدید و پیچیده‌ای از مجموعه آسیب‌ها مواجه کرده است و سازمان به‌تنهایی نخواهد توانست آن‌طور که شایسته است، خدمات را با کیفیت مطلوب ارائه کند.
سرپرست بهزیستی استان مرکزی افزود: قطعاً برای ایجاد تحول نیاز به کار جهادی و مشارکت مردمی است و این امر جز با همت مردم و گروه‌های مردمی میسر نخواهد شد.
وی اذعان کرد: گروه‌های جهادی، تشکل‌های انقلابی هستند که می‌توانند در ایجاد تحول در جهت حل مسائل اجتماعی و آسیب‌ها به سازمان بهزیستی کمک ویژه‌ای کنند.
بنا بر این گزارش، در این جلسه که 10 گروه جهادی به نمایندگی از سایر گروه‌ها و تشکل‌های مردمی شرکت داشتند، با اعلام آمادگی در تمام حوزه‌های تخصصی و خدماتی ازجمله پیشگیری، زنان، درمان و حوزه عمرانی، عنوان کردند که قطعاً سازمان مردمی بهزیستی می‌تواند با جذب مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها، در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه هدف تحولی جدید ایجاد کند.

شناسه خبر 60965