شناسه خبر:64491
1401/10/12 09:29:03

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان از آزادی 63 زندانی در این استان هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد.

حسن خانجانی‌موقر ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران با گرمیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، اظهار کرد: حاج‌قاسم علاوه‌بر بهره‌مندی از توانمندی‌های بی‌نظیر خود در میدان نبرد علیه دشمنان اسلام و انقلاب، از ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی بارزی نیز برخوردار بود.
وی جامع‌نگری، شهامت، شجاعت، نوع‌دوستی، ولایت‌مداری، جان‌فدایی در راه خدا، خلوص در رفتار و کردار، مردم‌داری، دستگیری از نیازمندان و کمک به اقشار مختلف بدون هیچ‌گونه چشمداشت را از دیگر خصوصیات رفتاری آن شهید وارسته برشمرد.
دادستان همدان افزود: از این رو به تأسی از منش سردار دل‌ها و با توجه به بررسی‌ انجام‌شده، 63 زندانی به تعداد سال‌های عمر با برکت آن شهید والامقام در سومین سالگرد شهادتش آزاد شده و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازمی‌گردند.
دادستان همدان ابراز امیدواری کرد: مکتب شهید سلیمانی به‌عنوان مکتب یک جهادگر و انقلابی به تمام معنا و الگویی بی‌بدیل در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان تبیین و تفسیر شود، مکتبی که با درون‌مایه فاطمی، در مسیر خون سرخ شهدای کربلا شکل گرفته است.

شناسه خبر 64491