شناسه خبر:70188
1402/3/24 09:40:00

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: آماده تأمین و تحویل سوخت هواپیماهای زائران حج ابراهیمی هستیم.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی ابراز کرد: پرواز‌های حجاج بیت‌الله‌الحرام استان‌های همدان و کردستان 28 خردادماه از فرودگاه همدان آغاز و تا یکم تیرماه انجام می‌شود.
وی افزود: مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی با ظرفیت کافی و مطابق با استانداردهای سازمان جهانی هواپیمایی ایکائو و انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی IATA، آماده عرضه خدمات سوخت‌رسانی به هواپیماهای حامل زائران خانه خدا و انتقال حجاج از دو مبدأ است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به این مطلب که مجموعه سوخت‌رسانان خود را در این سفر معنوی سهیم می‌داند، ابراز کرد: سوخت‌رسانی به کاروان‌های سفر معنوی زیارت خانه خدا و همچنین تأمین سوخت کاروان‌های سفر اربعین حسینی به‌عنوان دو نقطه عطف تمام فعالیت‌های طول سال مجموعه سوخت‌رسانان است که خستگی از تن می‌زداید و جان از برکت این همراهی، قوت می‌گیرد.
بر پایه این گزارش رئیس مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی منطقه همدان نیز گفت: پروازهای حجاج استان‌های همدان و کردستان از تاریخ 28 خردادماه لغایت یکم تیرماه 1402 انجام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در قالب 10 پرواز شامل پنج پرواز رفت به مقصد جده و پنج پرواز برگشت به همدان به انجام رسد.
یوسف نشهری تأکید کرد: سوخت ویژه مورد نیاز این پروازها مطابق استانداردهای ملی و بین‌المللی بوده و توسط ادوات و واحدهای سوخت‌رسان تخصصی این مرکز به این پروازها تحویل داده خواهد شد.

شناسه خبر 70188