شناسه خبر:71596
1402/4/28 08:48:10
شهید نورمراد نادرى:

از دشمن هراسى نداشته باشید

سپهرغرب، گروه خبر: شهید نورمراد نادرى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: از دشمن هراسى نداشته باشید که دست خدا بالاى همه دست‌ها است و پیروزى از آنِ شما است‌.

«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
«شهید»، همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌‌بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت، در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.
عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.
حالا می‌خواهیم هرروز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد به آن‌همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه درنظر آید.
تبرک لحظاتمان با شهید نورمراد نادرى:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام به پیشگاه حضرت بقیة‌الله صاحب‌الزمان مهدى موعود (عج) و نایب برحقش خمینى کبیر، بیدارکننده نسل ما و با درود به روان پاک شهداى تاریخ اسلام و به‌خصوص شهداى گلگون‌کفن کربلاى ایران.
از آنجا که وظیفه هر مسلمان است چند کلمه‌اى وصیت می‌کنم، هرچند سخنى براى گفتن نمانده، زیرا شهدا سفارش لازم را کرده‌اند و سفارش من هم همان سفارش شهدا است.
خانواده عزیزم! من براى اجراى فرمان خدا به جبهه آمدم و از همه شما می‌خواهم هنگامى که خبر شهادتم به شما می‌رسد، به یاد خدا باشید و به همین منظور دو رکعت نماز به‌جاى بیاورید.
اگر ناراحت شدید، به یاد امام حسین (ع) و یارانش گریه کنید که بعد از شهادتش فرزندان کوچکش را به اسارت بردند و به آن‌ها تازیانه زدند.
کارى نکنید که دشمن خوشحال شود،‌ فرزندم را طوری تربیت کنید که در خدمت اسلام باشد، من با آگاهى کامل این راه را انتخاب کرده‌ام و شهادت را با جان و دل پذیرفتم، بالاخره یک روز باید از این دنیا دل برید و چه بهتر که این دل بریدن براى خدا باشد.
گوش به فرمان ولایت باشید، دستورات اسلام را مو به مو اجرا کنید، از امت حزب‌الله می‌خواهم همان‌طور که تا حالا در صحنه بوده‌اید و انقلاب را یارى کرده‌اید، این روحیه را حفظ کنید، رابطه خود با خدا را مستحکم کنید که انقلاب اسلامى می‌رود تا انشاالله زمینه ظهور مهدى (عج) را فراهم کند، به یارى خدا و رهبرى شما پیروزید، از دشمن هراسى نداشته باشید که دست خدا بالاى همه دست‌هاست و پیروزى از آن شماست‌.
مبادا خسته شوید گوش به فرمان ولایت فقیه باشید و امام را یارى کنید که این بزرگ‌ترین نعمت است که در این برهه از زمان نصیب شما شده، قدر آن را بدانید و نگذارید که دشمنان خدا و انسانیت بر شما غلبه کنند.

شناسه خبر 71596