شناسه خبر:24353
1399/4/12 17:52:31

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار کرمانشاه به دهیاران روستاها هشدار داد: هر روستایی که در این شرایط حاد و قرمز به‌لحاظ شیوع کرونا اقدام به برگزاری مراسم دسته‌جمعی (عروسی و عزا) کند به آن روستا، بودجه عمرانی تعلق نمی‌گیرد.
فضل‌الله رنجبر با اشاره به وضعیت قرمز کرمانشاه به‌لحاظ شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: محدودیت‌هایی را به سازمان آرامستان‌ شهر ابلاغ کرده‌ایم.
وی با اشاره به بسته‌ شدن درب آرامستان گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا، از برگزاری مراسم که بیشتر از 10 نفر در تشییع، تدفین و نماز حضور دارند، جلوگیری کنند در این راستا درب آرمستان بسته شده، ولی مردم به محوطه وارد می‌شوند.
فرماندار کرمانشاه بر لزوم همکاری مردم تأکید کرد و گفت: مردم خود رعایت کنند، بیمارستان‌ها در حال پرشدن از مبتلایان هستند، اگر صاحبان عزا و عروسی، مراسم را به‌خاطر سلامتی مردم برگزار نکنند، اتفاق بدی نمی‌افتد، بلکه به نفع اجتماع است، صاحبان مراسم همراهی و همکاری کنند.
وی اشاره به جلسه‌ای با بخشداران در رابطه با مبحث کرونا کرد و گفت: در این جلسه مصوب شد بر حسب دستور، بخشداران از برگزاری مراسم فاتحه در روستاها جلوگیری کنند. در این راستا از معتمدان، شوراها و دهیارها استفاده کنند، دوست نداریم با برخوردهای دیگر و به‌کارگیری قوه قهریه وارد عمل شویم.
رنجبر به دهیاران روستاها هشدار داد، هر روستایی در این شرایط حاد و قرمز اقدام به برگزاری مراسم دسته‌جمعی عروسی یا عزا کند، به آن روستا بودجه عمرانی نخواهیم داد.

شناسه خبر 24353