شناسه خبر:82789
1403/2/30 15:07:31
در آستانه برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان؛

رئیس اداره آموزش‌وپرورش و بخشدار منطقه قلقلرود پیام مشترک صادر کردند

در آستانه برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان رئیس اداره آموزش‌وپرورش و بخشدار منطقه قلقلرود پیامی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است: وَمَا تُقَدِّمُوا لِأَنْفُسِکُمْ مِنْ خَیْرٍ تَجِدُوهُ عِنْدَ اللَّهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ.

خیرین نیکوکار، دریادلان عزیز؛ با سلام و درود خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر عشق هستید و از تبار باران.

شما دریادلانی که فروغ مهرتان روشنی‌بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی برای نسل آینده‌ساز جامعه است.

خداوند منان را شاکریم که بوستان علم و دانش و معرفت به مدد مشارکت آگاهانه و فعالیت‌های خیرخواهانه شما عزیزان حال‌وهوای بهاری دارد و همت و حمایت شما نشاطی مضاعف به جان و دل و روح آینده‌سازان این مرزوبوم بخشیده است.

بر این باوریم از مهم‌ترین مصادیق فرهنگ شرکت در امور خیر، مدرسه‌سازی است که با نگاه سخاوتمندانه و ایثارگرانه خیرین نوع‌دوست، پیوند خورده است. آموزش‌وپرورش منطقه قلقلرود در این مسیر، رشد و بالندگی خود را مرهون همت والای خیرین نوع‌دوست است که با مشارکت در جهاد مقدس مدرسه‌سازی، نام قلقلرود را در کار خیر و خیری، بلندآوازه و زبانزد کرده‌اند.

با زمزمه این بیت شیرین از دیباچه ادب پارسی در کلام لسان‌الغیب، خواجه حافظ شیرازی «تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس/ ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک»، به همت سبزتان می‌بالیم و به وجودتان افتخار می‌کنیم که به‌راستی شما بازوان آموزش‌وپرورش و از ارکان مؤثر پویایی نهاد تعلیم و تربیت هستید؛ به شکرانه سخاوت و مناعت شما خوبان در انجام کار خیر، در بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز و به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و اولیا و مربیان و دانش‌آموزان عزیز، صمیمانه‌ترین سپاس‌ها را پیشکش محضر ارزشمندتان عرضه می‌داریم و امیدواریم این نگاه سخاوتمندانه بزرگان اهل معرفت در مجمع خیرین مدرسه‌ساز علاوه‌بر توسعه فضاهای آموزشی و زیرساخت‌ها، به بخش‌های مهم دیگر نظام تعلیم و تربیت ازجمله کیفی‌سازی واحدهای آموزشی و فراهم شدن زمینه ارتقای روزافزون شاخص‌های آموزشی تسری پیدا کند تا حلقه مهر و محبت تکمیل و تکمیل‌تر شود.

امید وافر داریم توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه همراه شما باشد.

شناسه خبر 82789