شناسه خبر:46190
1400/6/30 11:20:59

سپهرغرب، گروه اندیشه: مسئول هیئت طریق‌الحسین (ع)، از تشکیل یک اجتماع رسانه‌ای، مذهبی و فرهنگی در قالب هیئتی مخصوص فعالان فضای مجازی طی ماه‌های گذشته خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین پیریائی از تشکیل یک اجتماع رسانه‌ای، مذهبی و فرهنگی در قالب هیئتی مخصوص فعالان فضای مجازی طی ماه‌های گذشته خبر داد و اظهار کرد: این هیئت همزمان با عید سعید غدیر و با استقبال فعالان عرصه مجازی بر پایه ارزش‌هایی مانند دوستی، برادری و هم‌صدایی در فضای رسانه‌ای و مجازی که از اهداف اصلی تشکیل این اجتماع است، برگزار شد.

وی با بیان اینکه این هیأت اکنون کانونی برای نشست‌های دینی، معرفتی و رسانه‌ای است، ابراز کرد: جای خالی چنین هیأتی در بین کنش‌گران فضای مجازی، به خصوص فعالان شاخص بسترهای توئیتر، اینستاگرام و تلگرام کاملاً حس می‌شد، موقعیتی که بتواند به تحکیم باورها، اعتقادات و یافتن پاسخ‌های معرفتی آنان کمک کند.پیریائی با اشاره به اینکه هیئت طریق‌الحسین (ع) در مسیر مبانی ارزش‌های اسلامی و انقلابی گام برمی‌دارد و با این وجود هیچ‌گونه محدودیتی برای حضور سلیقه‌های دیگر وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تاکنون دو نشست در این هیئت با عنایت اهل بیت (ع) و کمک‌های مردمی برگزار شده است. برنامه نخست در عید غدیر با ایجاد نشاط و هم‌افزایی در بین کنش‌گران و نیز نشست بعدی در ماه جاری به منظور برقراری روضه عزاداری اباعبدالله حسین (ع) برقرار شد.

مسئول هیئت طریق‌الحسین (ع) در نهایت با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن، ضدعفونی کردن، تب‌سنجی، مراعات فاصله اجتماعی و غیره را از نکات الزامی و غیرقابل اغماض برگزاری مراسم‌ها خواند و بر آن تاکید کرد.

شناسه خبر 46190