شناسه خبر:53701
1401/1/11 12:53:59

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: وسیله نقلیه رانندگانی که اقدام به انجام ۲ تخلف حادثه ساز کنند به مدت هفت ساعت در حاشیه معابر و در منظر دید مردم متوقف می شود.

 

سرهنگ فرخ جمالی روز پنجشنبه افزود: برخورد با خودروهای حادثه ساز به منظور پیشگیری از بروز سوانح ناگوار در دستور کار پلیس راهور بوده و از روز گذشته طرح توقیف خودروهای دارای ۲ تخلف حادثه ساز همزمان اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به توقیف خودروهای متخلف کرده و بنر حاوی نوشته ای مبنی بر اینکه این وسیله نقلیه به علت تخلف حادثه ساز توقیف شده بر روی وسیله نقلیه نصب می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان اضافه کرد: این خودرو در مکان های پرتردد با نصب بنر تخلف در منظر و دید مردم قرار گرفته تا شهروندان هم از بروز تخلف توسط راننده خودرو مطلع شوند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون ۳۷ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند اظهار داشت: علاوه بر توقیف به مدت هفت ساعت وسیله نقلیه جریمه و برای راننده نمره منفی لحاظ می شود.

وی افزود: طرح توقیف به مدت هفت ساعت خودروهای حادثه ساز تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد همچنین تاکنون بیشترین میزان تخلفات حادثه ساز در بلوار ارم، گنجنامه و بلوار فرودگاه رخ داده که اغلب آن تردد با سرعت غیرمجاز بوده است.

شناسه خبر 53701